Senaste nytt

SAS plus under pandemin

igelkotten

Medlem
Då fick man svar från SAS

Thank you contacting SAS.

Please accept our apologies for the inconvenience caused when no food was served onboard your flight. Due to a miscommunication between several departments, no food was ordered and delivered. The mistake has now been corrected.

In this case, I am able to offer 1500 EuroBonus points maximum. Please let us know if you are willing to accept.

Awaiting for your response.

Var lite snålt med 1500 poäng
Vad tycker ni?

Skulle vilja påstå att det är ett misstag som inte kan korrigeras….
 

LarsCph

Medlem
In this case, I am able to offer 1500 EuroBonus points maximum. Please let us know if you are willing to accept.

Awaiting for your response.

Var lite snålt med 1500 poäng
Vad tycker ni?

Snålt ja... De gav mig 1500 poäng da jag klagade på att prio-boarding inte fanns i somras da vi resta Köpenhamn->Split, fast det står som en förmån som SAS Diamond och vi dessutom var i SAS Plus.
 

apknug

Medlem
Då fick man svar från SAS

Thank you contacting SAS.

Please accept our apologies for the inconvenience caused when no food was served onboard your flight. Due to a miscommunication between several departments, no food was ordered and delivered. The mistake has now been corrected.

In this case, I am able to offer 1500 EuroBonus points maximum. Please let us know if you are willing to accept.

Awaiting for your response.

Var lite snålt med 1500 poäng
Vad tycker ni?
Svara med att fråga vad dessa 1 500 poäng räcker till att köpa på nästa SAS flight.....
 

AndersSt

Medlem
Vi flög i Plus AGP-ARN-CPH nu i söndags. Visst, det är en kort flygning mellan Stockholm och Köpenhamn men ingen form av mat serverades på det benet, bara snacks. När vi bad om polarrulle fick vi varsin, sen sa man att de var slut. Jag gissar att man hellre sålde dessa längre bak i kabinen...

Om någon undrar över den något udda routingen så var det av två anledningar. Alternativet, direkt AGP-CPH, hade ankomsttid 00:40.
Och dessutom, detta var något av en mileage run under pågående x4-kampanj så det där extra benet gav ytterligare 3748 baspoäng. :)
 

taxvalp

Medlem
Vi flög i Plus AGP-ARN-CPH nu i söndags. Visst, det är en kort flygning mellan Stockholm och Köpenhamn men ingen form av mat serverades på det benet, bara snacks. När vi bad om polarrulle fick vi varsin, sen sa man att de var slut. Jag gissar att man hellre sålde dessa längre bak i kabinen...

ARN-CPH är ju intraskandinavien så snacks och polarrulle är vad som erbjuds.
 
Toppen