Senaste nytt

SAS nya hemsida

LSH

Medlem
Just nu verkar inga sökningar fungera.

Tittade i databasen för awardhacks och det visar sig att inga bonussökningar har returnerat platser sedan lördag morgon. Får hoppas att det är ett fel och att de inte drar tillbaka alla platser.
 

Big Birger

Medlem
Inloggningsrutan hickar bara till när jag försöker logga in, oavsett konto och dator. Gissar att det borde vara fler med samma bekymmer. Annars har jag en intressant felsökning framför mig. :)
 

mha321

Medlem
Jag hade det problemet igår. Delet då var att APIet (som hemsidan anropade) istället genererade en HTML-sida som sade "You look like a robot, please solve this captcha". Men den returnerade det direkt på API-ändpunkten för login, inte på sidan, därmed slog sidans script bakut direkt, och visade inte det faktiska felmeddelandet. Fick samma fel på direkta anrop till APIet från min eb downloader.

Däremot i morse var problemet borta, så det ligger antagligen någon timeout på varje individuell IP-adress eller konto.
 

Maja

Medlem
"Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil."

Fler som upplever problem med SAS.se?
 
Toppen