Senaste nytt

SAS Mastercard Premium dubbla poäng 26-28 Nov 2021

aldrighemma

Medlem
Det är skillnad på nyhetsmail och kampanjmail
Vart hittar du de inställningarna, jag hittar bara en inställning, den heter "Ta emot restips och erbjudanden".
Jag får inte heller dessa erbjudanden sedan nåt år tillbaka, och har bett diamant supporten om hjälp tiotalet gånger utan framgång, däremot så brukar dom registrera mig manuellt.
 

ekf

Medlem
Vart hittar du de inställningarna, jag hittar bara en inställning, den heter "Ta emot restips och erbjudanden".
Jag får inte heller dessa erbjudanden sedan nåt år tillbaka, och har bett diamant supporten om hjälp tiotalet gånger utan framgång, däremot så brukar dom registrera mig manuellt.
Har du kollat på inställningarna på Eurobonus Mastercards sida?

C5534728-604A-4476-8CA5-7179DB3C432E.jpeg
ED65DDAA-282A-4052-ABF4-9B8EB9E14CD9.jpeg
 

poly11

Medlem
I have the SAS MC now, but not premium. Does anyone know, if i apply for the SAS Premium now, will I still be able to get the 2x bonus weekend?
 

intuition

Medlem
Jag har icke-premium kortet och är anmäld till kampanjen. Om jag nu väljer att uppgradera till Premium, dvs innan 2x helgen, kommer det att påverka kampanjen?
Man kan ju tänka sig lite olika utfall, allt från att kampanjen helt faller bort, till att kampanjen ger 2x mot premiums poängintjäning. Är det någon som har direkt erfarenhet av just det här scenariot?
 
Toppen