Senaste nytt

SAS lounge i Los Angeles?

Homer

Medlem
ingen verkar veta vad re-mobilization betyder


clubs_160f85801bcb5e4dd022b45d38525befffae0d12_21f232dcb74740f20da86ea67424b5ee6bdc943c.jpg

FlyerTalk Forums - View Single Post - COVID19:ALL Polaris Lounges/most UCs Suspended Ops; 25 UCs reopened; more Summer 2021


clubs_160f85801bcb5e4dd022b45d38525befffae0d12.jpg
 

Senator

Moderator
Lite matnyttigt här:

United accelerates lounge reopenings, aims for end of summer

Though United doesn’t yet have a firm reopening timeline for its business-class-only Polaris Lounges — Dorow’s “babies,” in his words — one of the major considerations that the team is talking through is demand for international travel.

According to an internal memo viewed by TPG, “plans are in motion to begin reopening our Polaris Lounges and international United Club locations later this year.”

Det var det där med efterfrågan då.
 
Tokstängt och kommer inte öppna förrän sent in på nästa år.

Det är okej att säga att man hade fel.

Många av oss tror, gissar och tolkar informationen som finns men ingen av oss vet för det mesta.
Det är okej att gissa.
Det är okej tro.
Det är okej misstolka.

Det finns ingen anledning att sprida information likt denna som uppenbarligen är ren hittepå och påverkar ens förtroende.
Kan inte låta bli att påpeka detta, här gjorde du bort dig
 

Nightfly

Medlem
Är det någon som har koll på om det går att ta med barnen mot betalning? Vi åker hem i SAS Plus och som EBG kan jag ta med min sambo in i loungen, men det hade ju varit trevligt att få med barnen också. :)
 

MrRob

Medlem
Är det någon som har koll på om det går att ta med barnen mot betalning? Vi åker hem i SAS Plus och som EBG kan jag ta med min sambo in i loungen, men det hade ju varit trevligt att få med barnen också. :)

Har du inte mer än tre barn så är det nog lugnt. Du får ta med dig fyra familjemedlemmar som EBG.

Edit: hade inte läst tråden (alls) innan och trodde att det fanns en SAS-lounge på LAX därav mitt svar.
 
Last edited:
Toppen