Senaste nytt

SAS Friends & Family december 2020

palmen

Moderator
Det är inte OK att fråga här i tråden efter att få ett PM med kod för kampanjen. Alla dessa inlägg har raderats.

Bryter man mot detta riskerar man en varning alternativt avstängning. Koden får inte delas här på forumet enligt sas regler. Den är dock inte direkt svår att hitta via diverse sociala medier om man vill hitta den själv.

/Moderator
 

Thornado

Medlem
Jag som är ägare till > 4 000 st SAS aktier efter emissionen men inte kunde registrerar hos SAS investor relations fören nu i mitten av december har inte fått Friends & Family inbjudan.

I mitt mail stod det "Exclusively for you as a Diamond member", så precis som @Tomas E säger så har denna F&F inget med aktieägande att göra.
 

Gizmokvack

Medlem
I villkoren står det:
We know that flexibility is important for our travelers. You can therefore cancel your Friends & Family trip until 72 hours before departure and get a SAS Travel Voucher.

Om jag vill ha en billig och ren transportbiljett i SAS GO Vip står det i villkoren:
x Ej ombokningsbar
x Ej återbetalbar


Är det bara i plusklasserna och uppåt som 72h-regeln gäller?
 
I villkoren står det:
We know that flexibility is important for our travelers. You can therefore cancel your Friends & Family trip until 72 hours before departure and get a SAS Travel Voucher.

Om jag vill ha en billig och ren transportbiljett i SAS GO Vip står det i villkoren:
x Ej ombokningsbar
x Ej återbetalbar


Är det bara i plusklasserna och uppåt som 72h-regeln gäller?
Jag läser på villkoren:
  • SAS VIP Go tickets are not refundable, nor rebookable. If your ticket is non-rebookable you can request a voucher*.
Då tolkar jag det som att man kan få voucher även på SAS VIP Go.
 

Resetokig

Medlem
Börjar smått planera en framtida resa och funderar på om det är värt att invänta nästa Friends and family. Har ni erfarenhet av hur många platser som brukar släppas per flight med VIP GO på longhaul?

Short haul brukar vara generöst med antal platser, men känns som longhaul brukar gå åt väldigt fort. Hur många platser har ni lyckats boka med VIP på samma flight?
 

MaLund13

Medlem
Börjar smått planera en framtida resa och funderar på om det är värt att invänta nästa Friends and family. Har ni erfarenhet av hur många platser som brukar släppas per flight med VIP GO på longhaul?

Short haul brukar vara generöst med antal platser, men känns som longhaul brukar gå åt väldigt fort. Hur många platser har ni lyckats boka med VIP på samma flight?
Brukar väl vara samma bokningsklass som Ungdomsbiljetter, när det gäller VIP Go. Så gör en sökning efter de så hittar du vilka flighter där det finns biljetter kvar.
 
Toppen