Senaste nytt

SAS förlänger Amex vouchers 2020 från Elite och Premium med 2/3 månader

Mikeswe

Medlem
Någon som vet om vouchern även förlängs 2-3 mån om man har en aktiv bokning?

Har en bokning med AMEX 2-4-1 (ursprungligt utgångsdatum 2020-12-31) med LH C / ANA F HAM-FRA-HND i Juni/Juli 2021 som bokades i Augusti.

Funderar på att lägga till ett ben i Asien på denna ifall det börjar öppnas upp i Feb/Mar. Har inte fått ett mail om förlängning men antar detta har att göra med att jag redan har en aktiv bokning på denna 2-4-1?
 

mano81

Medlem
Någon som vet något mer om detta? Min fru och jag har varsin voucher som nu går ut den sista februari. Känns fortfarande som en stor chansning att boka något alls för tillfället då pandemin inte verkar vara över än på ett tag.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Någon som vet något mer om detta? Min fru och jag har varsin voucher som nu går ut den sista februari. Känns fortfarande som en stor chansning att boka något alls för tillfället då pandemin inte verkar vara över än på ett tag.
Det är väl bättre att boka något 2022 i så fall? Iaf. som en placeholder? Blir det inställt har du ju flera alternativ. Bättre än att de brinner inne?
Jag skulle ringa SAS och diskutera.

Har hela 2021 på mig, men redan nu i Feb. känner jag lite ångest då med närmare ett år på mig.
 
Någon som vet något mer om detta? Min fru och jag har varsin voucher som nu går ut den sista februari. Känns fortfarande som en stor chansning att boka något alls för tillfället då pandemin inte verkar vara över än på ett tag.
Svar från Amex igår
e82411c43af2c67b0dd2f1bf03d5d0ba.jpg
 

bnr

Medlem
Svar från Amex igår
Eftersom moderatorerna meddelat att de inte kan göra någonting åt storleken på bilder i medlemmars posts, så skriver jag detta meddelande i all välmening. :)

Föreslår ett av följande
i) Kopiera texten, klistra in den i ett citat här på BC så blir det smidigare att läsa. Det "ger" inte så mycket att få en bild (screenshot) på text.
ii) Om du trots allt vill lägga upp en screenshot, lägg upp den som thumbnail så slipper den ta så mycket plats? På en mobilskärm är det troligen inget problem, men prova att läsa ditt inlägg på en dator så ser du nog fort att det blir lite väl stort.
 
Eftersom moderatorerna meddelat att de inte kan göra någonting åt storleken på bilder i medlemmars posts, så skriver jag detta meddelande i all välmening. :)

Föreslår ett av följande
i) Kopiera texten, klistra in den i ett citat här på BC så blir det smidigare att läsa. Det "ger" inte så mycket att få en bild (screenshot) på text.
ii) Om du trots allt vill lägga upp en screenshot, lägg upp den som thumbnail så slipper den ta så mycket plats? På en mobilskärm är det troligen inget problem, men prova att läsa ditt inlägg på en dator så ser du nog fort att det blir lite väl stort.
Eller så bara hoppar du över mina inlägg
 

igelkotten

Medlem
Synnerligen grisig inställning till ett förslag som inte försämrar något för någon.

OT: men ser inga problem varken när jag använder Safari på Mac eller Chrome på Windows. Bilden är stor men går inte utöver ramen/marginalen för inläggen. På mobil inga problem alls. Vet inte vilken webbläsare du använder men kanske hjälper.
 
Toppen