Senaste nytt

SAS förlänger Amex vouchers 2020 från Elite och Premium med 2/3 månader

HMJ

Medlem
Ni som har fått förlängd ser ni det redan nu på SAS hemsida?
Jag har 2 vouchers (en är använd i en bokning redan, en är ledig)
Såhär ser det ut för mig
Screenshot_20201111_140415.jpg
 

Alf

Medlem
Det verkar vara dålig koll på vilket kort man haft hos Amex. På min förlängning står det att min Amex Elite Voucher är förlängd till 31/3. Så långt rätt, men jag har aldrig haft något Elite kort utan bara Premium. Nu har det ingen betydelse, det går väl inte att få tag på någon intressant resa i alla fall.
 

palmen

Moderator
Det verkar vara dålig koll på vilket kort man haft hos Amex. På min förlängning står det att min Amex Elite Voucher är förlängd till 31/3. Så långt rätt, men jag har aldrig haft något Elite kort utan bara Premium. Nu har det ingen betydelse, det går väl inte att få tag på någon intressant resa i alla fall.
Finns massa intressanta resor att boka i september/oktober 2021, självklart är det lite vinst och förlust i dagsläget. Men väntar man till i januari med att göra bokningen kan man lägga in resa över jul/nyår 2021 också. FInns ju dock risk att man inte kan resa men jag både tror och hoppas att det finns möjlighet att resa om 1 år från nu.
 

fcx

Medlem
Jaha, jag som har haft elitekort i flera år har nu fått besked om att mina "premiumvouchers" är förlängda till 28/2. Vem kontaktar man för att rätta till det?
 
Toppen