Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Davvelavve

Medlem
Lets deal var tillbaka i onlineshoppen.
Kan rekommendera att köpa rabattkod på Hotmat för de som är hungriga. :)

Köpet registrerades inte i vanlig ordning. Länk till lets deals app.

Vilken webbläsare kör ni på telefonen (android)? Brave fungerar inte för mig, chrome fungerar inte heller och Firefox har slutat att fungera. Alltså när ni handlar via onlineshopping.flysas.com
 

Skogi

Medlem
Lets deal var tillbaka i onlineshoppen.
Kan rekommendera att köpa rabattkod på Hotmat för de som är hungriga. :)

Köpet registrerades inte i vanlig ordning. Länk till lets deals app.

Vilken webbläsare kör ni på telefonen (android)? Brave fungerar inte för mig, chrome fungerar inte heller och Firefox har slutat att fungera. Alltså när ni handlar via onlineshopping.flysas.com

Samsung Internet har alltid funkat för mig, förvisso är jag ingen storhandlare. :(
 

JacobGBG

Medlem
Skulle boka lite hotell inför sensommaren via SAS shoppen men mötes redan på första sidan av den något illavarslande pop-upen "Unfortunately it is not possible to earn EuroBonus points via the EuroBonus Earn portal until end of January."


Man baxnar... Vad skulle ni köra för alternativ så länge? Refunder?
 
Skulle boka lite hotell inför sensommaren via SAS shoppen men mötes redan på första sidan av den något illavarslande pop-upen "Unfortunately it is not possible to earn EuroBonus points via the EuroBonus Earn portal until end of January."


Man baxnar... Vad skulle ni köra för alternativ så länge? Refunder?
Hotels.com är inte helt dumt, enligt [mention]M.K [/mention]
 

EBD_Hakan

Medlem
Jag tycker det är "End of January" nu... någon med eventuell insyn i vad som händer med portalen?

Har en ny TV att inhandla och vill inte gå miste om EB-poängen...
 

MrRob

Medlem
Jag tycker det är "End of January" nu... någon med eventuell insyn i vad som händer med portalen?

Har en ny TV att inhandla och vill inte gå miste om EB-poängen...

Kan du hålla dig till de butiker som har 5% rabatt genom presentkorten i EB-shoppen (ej portalen) så motsvarar det 50p/100:- om man räknar på ett värde av 10 öre per poäng. Ger dock inga fler poäng än ev. via SAS Amex/MC men 5% cash i rabatt i alla fall..
 

EBD_Hakan

Medlem
LG CX77 är tanken, planen är att köpa av CDON som jag brukar handla en hel del elektronik, böcker, filmer etc från

15p/100kr via portalen + 20p/100kr Amex ger 14.000 poäng på ett TV-köp.. varav 6.000 från portalen, så klart jag inte vill köpa utan den
 

mackan33

Medlem
LG CX77 är tanken, planen är att köpa av CDON som jag brukar handla en hel del elektronik, böcker, filmer etc från

15p/100kr via portalen + 20p/100kr Amex ger 14.000 poäng på ett TV-köp.. varav 6.000 från portalen, så klart jag inte vill köpa utan den
Köp via Coop och växla till EB på kampanj
 
Toppen