Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Bankiren

Medlem
Webhallen har sänkt sin från vanliga 25/100 till 15/100. CDON har tidigare också haft 25/100 men det var ett tag sedan jag såg det, ger nu 15/100.

Jag kanske är ute och cyklar, men det känns i alla fall som att Webhallen har haft 15/100 ganska länge. Men jag kan komma ihåg fel. :D
 

Doctor-X

Medlem
Nordiska Galleriet och Nordic Nest sänktes från 50p till 25p för 2 veckor sedan. Dock kampanj nu på Nordiska Galleriet så 50p/100kr igen.
 

Robert flysas

Moderator
Lyko har gått ner till 50 p per 100 kr (75)
Meds har gått ner till 25 p per 100 kr (50)
Batteriexperten har gått ner till 50 p per 100 kr (100)
Bokadirekt har gång ner till 25 p per 100 kr (50)
 
Last edited:

Robert flysas

Moderator
Skulle finnas så man kan kunde fylla i butiker som man vill de lägger till. Boozt. Sebago, Ralph Lauren, Loccitane osv. Har för mig det fanns en mailadress men kunde
varit för butikerna själva, om de ville lista sig.
 

eliee

Medlem
Jag kanske är ute och cyklar, men det känns i alla fall som att Webhallen har haft 15/100 ganska länge. Men jag kan komma ihåg fel. :D
Webhallen är numera 10/100.

upload_2020-4-14_12-4-47.png


Verkar generellt som att man sänker ganska många erbjudanden vilket ju är tråkigt men förståeligt givet rådande omständigheter.
 

BAM054

Medlem
Verkar generellt som att man sänker ganska många erbjudanden vilket ju är tråkigt men förståeligt givet rådande omständigheter.

Borde det inte vara tvärs om?
Givet rådande omständigheter torde väl det pris som företagen betalar för Eurobonuspoäng snarare vara lägre än tidigare.
Därmed skulle företagen kunna ha mer generösa erbjudanden i webshopen.
 

eliee

Medlem
Borde det inte vara tvärs om?
Givet rådande omständigheter torde väl det pris som företagen betalar för Eurobonuspoäng snarare vara lägre än tidigare.
Därmed skulle företagen kunna ha mer generösa erbjudanden i webshopen.
Jag håller absolut med om att det borde vara tvärt om, men det ser ju onekligen ut som att många valt att gå åt andra hållet och jag kan tänka mig att det är någon kostnadsvariabel som man väljer att dra ned på givet dagsläget.

Även om just EB-intjäningen kan tänkas locka kunder kanske det inte är en kostnad man vill ta just nu.
 

fcx

Medlem
Borde det inte vara tvärs om?
Givet rådande omständigheter torde väl det pris som företagen betalar för Eurobonuspoäng snarare vara lägre än tidigare.
Därmed skulle företagen kunna ha mer generösa erbjudanden i webshopen.

+1 på detta. Alternativet om bolagen inte tycker att det ger värde med detta samarbete hade väl rimligen varit att dra ner till noll, och inte bara minska en del?
 
Toppen