Senaste nytt

SAS Eurobonus Plusdeal blir till +Deal

Myllys35

Medlem
De lovar många förbättringar, om det blir så återstår att se. Fler kampanjer och varumärken samt bättre rabatter låter väl lite för bra...
 

mha321

Medlem
Om de bara blir klara i tid så borde jag klara mig, det är helt tomt i rese-kalendern då. Även Amex ligger lite senare för mig. Å andra sidan så brukar ju alla poäng landa med försening ändå :)
 

Ricci

Medlem
Det var ett internt info som jag fick snabbt läsa och där stod också att SAS kommer informera sina kunder.
Arbetet skulle börja på fredagkvällen och förhoppningsvis vara klar på måndagmorgon.
 

mha321

Medlem
Det var ett internt info som jag fick snabbt läsa och där stod också att SAS kommer informera sina kunder.
Arbetet skulle börja på fredagkvällen och förhoppningsvis vara klar på måndagmorgon.
Det är bara att hålla tummarna. Det är ju väldigt uppenbart att de behöver en ny plattform.

Och så får vi även hålla tummarna för att det inte blir som med webbsidan, utan att den nya plattformen faktiskt fungerar och är bättre, redan från måndag!
 

Ricci

Medlem
Det är bara att hålla tummarna. Det är ju väldigt uppenbart att de behöver en ny plattform.

Och så får vi även hålla tummarna för att det inte blir som med webbsidan, utan att den nya plattformen faktiskt fungerar och är bättre, redan från måndag!
Nu vet jag inte om denna plattform är Front-End eller Back-End, men Rickard Gustafsson har nämnt att de behöver ett bättre CRM verktyg än den legacy system de har idag för att kunna erbjuda bättre tjänster.
 
Toppen