Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

Kris

Medlem
Klev över gränsen i början av sommaren. Med brytpunkt i november kändes det gött att säkra detta nu, även om det förhoppningsvis blir auto-förlängning av EBD. Låt se...

Hoppas på lagom långsam devalvering av EBG, så att värdet består någerlunda om nu inte resandet kickar igång i samma takt som tidigare.

Screenshot_20210706_202408_com.google.android.gm.png
 
Hej,

Har
KVALIFICERINGSPERIOD
2020-10-01 – 2021-09-30

Fick som mång andra att statusen förlängs men det ska vara på egna meriter. Ligger 6000 poäng från att nå guldstatus. Frågan är om jag behöver göra något mer eller kommer jag omfattas av förlängt? (Fick förlängt förra året också)
 

Jönsson

Medlem
Är det någon som som fått sin covid-förlängning av guldstatus under sommaren, som ännu fått tillgodoräkna sig 2020/21 på lifetime gold?
 

stopover

Medlem
Är det någon som som fått sin covid-förlängning av guldstatus under sommaren, som ännu fått tillgodoräkna sig 2020/21 på lifetime gold?

Det är några andra på forumet som rapporterat om att det kan ta ett par månader efter covid-förlängningen tills man ser en uppdaterad LTG-status. Kommer själv sitta still i båten, LTG-uppdateringen lär ske någon gång under hösten för min del :)
 

martin121

Ny medlem
Ringde och dubbelkollade med SAS precis nu och fick veta att den 4x poäng-kampanj som ni kanske har fått mail om i veckan Travelers Get More | SAS för resor mellan 1:a oktober och sista januari även gäller för redan bokade resor inom detta fönster. Känns bra att få 40k poäng mot guld.
 
Toppen