Senaste nytt

SAS Eurobonus Julkalender 2013 Lucka 22. Trippla poäng till Aten, Venedig & Split

MarSecLtd

Medlem
Själv funderar jag på Crowne Plaza Athens City Centre eller IC ATHENAEUM ATHENS. Självklart så är jag öppen för andra hotell. Det viktigaste är inte stays/poäng för min del utan att vi blir ett "gött gäng" som gör något roligt på kvällen.
 

fcx

Medlem
Man blir sugen. Lite spännande med för att se om det blir några poäng!

7-8/6 i A-klass kostar 2177 kr och ger 8000 baspoäng (plus ev. statusbonus), Även utan trippla poäng är det ju en oslagbar deal! Du får ju dessutom en chans att besöka din hemmalounge (om jag minns rätt) :p
 

ESSA

Medlem
Bokat! (7-8/6)
Dock väldigt osäker på om jag verkligen kommer ha tid att åka...

Kollade säten, på ditresan ser alla ut att vara bokade? Bokade Plus...

Hur är det med betalning när man bokar säte så långt i förväg? Får nämligen inte upp någon kostnad när jag valt säte på hemvägen...

Det står text att om man är EuroBonus Guld är det gratis att boka säte, jag har EBB.
 
Last edited:

David

Medlem
Pratade precis med Simon på EB kundtjänst och han meddelande efter att ha kollat med kollegor att de inte visste ifall poängen borde komma in direkt efter flygning eller efter 31 juli då resperioden går ut.

De har nu skickat frågan till HQ och han sa att ifall jag inte fått poängen inom en vecka så kommer de efter 31 juli. Vi får väl se hur det här går... Väntar med spänning på att se ifall någon får in trippelpoängen innan 31 juli, någon som kommer ihåg på rak arm hur det har varit tidigare? Ganska varierande med när poängen kommer - med en gång/efter resperioden är slut?
 

palmen

Moderator
De som flög till USA och fick trippla poäng har jag för mig fick det "på en gång" efter de utfört sin flygningar. De behövde i alla fall inte vänta till efter 31a mars.
 
Toppen