Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Olle K

Medlem
I mailutskick från Coop.

Passa på! Du får dubbla poäng på lördag och söndag
Vi rundar av Superveckan med att ge dig som är medlem dubbla poäng hela helgen, välkommen in till din Coop-butik!

Dubbla poäng gäller 4-5/9 på poänggrundande varor. Handlar du via coop.se gäller erbjudandet vid leverans/hämtning under helgen.
 

intuition

Medlem
Ja, fick det direkt.
Utförandet var lite annorlunda. De hade "manipulerat" bonustrappan så att den var 1-2-4-6-8-10 poäng på resp nivå.

Om man går in på sina transaktioner i dag är trappan återställd och det står typ "du har nått 2p/kr" men om du kontrollräknar transaktionen ser du att du fått 4p/kr, tex
 

jonny ljung

Ny medlem
Ja trappan var riktigt nice i helgen. Synd bara att de inte körde en sådan kampanj i slutet på månaden istället.. ;) det är ju ofta sista veckan på månaden 50% av poängen normalt rasslar in.
 

Attachments

  • 4105B301-D190-454A-ABF9-8C642437F5AD.png
    4105B301-D190-454A-ABF9-8C642437F5AD.png
    82,3 KB · Visningar: 184

MLG55

Medlem
Jaha...då har det precis gått ett år sedan jag blev medlem i coop.
Hade jag inte hittat detta forum så hade jag fortfarande handlat på vår lokala ICA butik och Willys som ligger 5 minuter bort från mitt hem. Jag var lite tveksam till att genomföra det här då min närmaste coop är en bra bit bort från oss.

Men eftersom jag blivit totalt knäpp och trånar efter varenda EB-poäng jag kan införskaffa så var jag tvungen att testa och ge det en chans. Då vi för närvarande är en familj på 4 vuxna så var det förvånansvärt lätt att kumma upp i den högsta poängtrappan och genast blev det då många fina coop-poäng.
Sen får man inte glömma dessa fantastiska rabattkoder som man kan utnyttja då vi en gång i veckan handlar online.
Tyvärr har jag ännu inte fått någon som jag kan dela med mig till er, men det kanske kommer.

Idag gick jag in och kollade hur många poäng jag växlat in till EB-poäng och blev riktigt förvånad :rolleyes:
Har på 1 år växlat till mig hela 49300 Eurobonuspoäng :D och då har jag tyvärr även varit lite otrogen och handlat lite småsaker på både ICA och Willys :confused:

Tack! BC
 

Gus

Medlem
Har 3000 eurobonuspoäng som går ut sista september. Försöker växla dem till Coop-poäng men får felmeddelandet "OTP message not sent." Någon som vet vad det beror på?
 
Toppen