Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Homer

Medlem
Matematiken är rätt. Personligen tycker jag att coops partnerprogram är lite opålitligt.

Du får ingen indikation på att cdon köpet registrerats och efter 3 månader ska du ev. försöka få coop kundtjänst att jaga förlorade poäng.

Men om det fungerar är allt bra


Gjorde ett köp idag och fick en e-post från Coop kort därefter:

Bekräftelse på poänggrundande köp
Du har handlat via vår partnersida på coop.se och kommer att få poäng på ditt köp


POÄNGINTJÄNING HOS:
CDON AB


DATUM FÖR KÖP:
2021-03-01


DU KOMMER ATT FÅ:
2.00 POÄNG PER KRONA *


 

Davvelavve

Medlem
Gjorde ett köp idag och fick en e-post från Coop kort därefter:

Bekräftelse på poänggrundande köp
Du har handlat via vår partnersida på coop.se och kommer att få poäng på ditt köp


POÄNGINTJÄNING HOS:
CDON AB

DATUM FÖR KÖP:
2021-03-01

DU KOMMER ATT FÅ:
2.00 POÄNG PER KRONA *
Kanske dom har fixat en något stabilare registrering?
Jag försökte efterregistrera och enligt kundtjänst så gjorde dom det. Men efter 2 månader har jag fortfarande inte fått mina 12000 poäng från ett cdon köp...
 

intuition

Medlem
Gjorde ett köp idag och fick en e-post från Coop kort därefter:

Bekräftelse på poänggrundande köp
Du har handlat via vår partnersida på coop.se och kommer att få poäng på ditt köp


POÄNGINTJÄNING HOS:
CDON AB

DATUM FÖR KÖP:
2021-03-01

DU KOMMER ATT FÅ:
2.00 POÄNG PER KRONA *
 

Homer

Medlem
Kanske dom har fixat en något stabilare registrering?
Jag försökte efterregistrera och enligt kundtjänst så gjorde dom det. Men efter 2 månader har jag fortfarande inte fått mina 12000 poäng från ett cdon köp...


Jag gjorde ett köp i mitten av januari, då fick jag ingen bekräftelse, men poängen var på kontot inom ca 2 veckor (vet inte exakt)
 

intuition

Medlem
Gjorde ett köp idag och fick en e-post från Coop kort därefter:

Bekräftelse på poänggrundande köp
Du har handlat via vår partnersida på coop.se och kommer att få poäng på ditt köp

...
Det är ju kanon!
Hoppas detta gäller alla partnerköp, känns mycket bättre utifall något går snett senare.
CDON har funkat bra för mig, Webhallen och lindex har däremot aldrig funkat.
 

Protein48

Medlem
Fick för första gången bland alla partnerköp också ett mail från Coop med bekräftelse på köp hos Webhallen men där stod det att jag skulle tjäna 1p/kr. Sist jag kollade ger Webhallen 2p/kr?

Dessutom fick jag till sist poäng i någon form av klumpsumma i och med efterregistrering på fyra köp hos Webhallen. Då jag inte såg vilka köp poängen gällde och inte fick ihop poängräkningen bad jag kundtjänst skicka mail på detaljerade uppgifter. Fick svar att det gällde efterregistrering på ett köp hos Webhallen och ett på Lindex... Jag har aldrig handlat på Lindex.

Det blir ju till min favör så egentligen ska jag bara hålla käften och vissla tittandes runtomkring men det sammanfattar väl bara att deras köpportal inte riktigt fungerar.
 

Xpressen

Medlem
För mig har portalen har fungerat föredömligt. Har gjort 11 köp hos CDON och poängen har varje gång trillat in exakt 30 dagar efter köpet. Har också 3 köp som jag inte fått poäng för ännu, men där har det inte heller gått 30 dagar än. Senaste köpet var dock första gången jag fick ett bekräftelse mail på själva köpet.

I-lands problemet jag har nu är att jag sitter på dryga miljonen Coop poäng som jag inte vet vad jag ska göra för roligt med.
 

P.Andersson

Medlem
Hej! Gjorde en beställning för ca 1,5 månad sedan hos Webhalllen via Coop medllemsportal. Har ännu inte fått några poäng, vet ni hur lång tid det brukar ta eller har det blivit något fel tror ni? Beställde även från Babyland och där kom poängen efter bara någon dag.
 
Toppen