Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Big Birger

Medlem
Jag kommer göra ett lite större inköp på Webhallen närmaste veckan. Som jag har förstått det blir det i slutänden 20 poäng/100 kr via Coop och sedan växling till Eurobonus istället för 10 EuroBonus-poäng/100 kr som det skulle bli via SAS-portalen.

Är Coops portal tillräckligt stabil för att gå den vägen? Vill inte gärna kamma noll på ett så pass stort inköp.
 

Davvelavve

Medlem
Jag kommer göra ett lite större inköp på Webhallen närmaste veckan. Som jag har förstått det blir det i slutänden 20 poäng/100 kr via Coop och sedan växling till Eurobonus istället för 10 EuroBonus-poäng/100 kr som det skulle bli via SAS-portalen.

Är Coops portal tillräckligt stabil för att gå den vägen? Vill inte gärna kamma noll på ett så pass stort inköp.
Det stämmer, bättre med Coop. Slipper dessutom avdrag för moms och ev frakt.

Har bara ett köp genom Coop och det funkade bra. Fick poängen efter 4 veckor.
 

Frisk78

Medlem
Ny kod som gäller till och med 29/11.
upload_2020-11-24_19-2-32.png
 

Capa

Medlem
På tal om koder, hur får ni dessa rabattkoder från Coop? Hur gör man för att ’kvala in’? Är det någon inställning på kontot eller handlar jag för lite :)?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

M.K

Medlem
Denna koden funkade idag också, så de har inte koll på "slutdatum"

Tack, fungerade även för mig nu. Perfekt då jag behövde fylla på en del tillbaka på hemmaplan. Jag lade in leverans direkt i december då jag inte kunnat handla på Coop i november. Jag hoppas nu även på en trevlig decemberkampanj. Gärna samma som förra året.
 
Toppen