Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

bachelor

Medlem
Coop´s vecka verkar börja tisdag så finns det kod så kommer den börja gälla imorgon. Märkte detta för några veckor sen då jag dröjde lite för länge med att skicka beställningen, då gällde VÄLH34 på måndag V35 men hade stängts av på tisdag.
 

MLG55

Medlem
Till er som köper färdiga matkassar. Tycker ni de är prisvärda?
Köpte förra veckan Ekologiska kassen för 699 kr och måste säga jag blev väldigt besviken.
För det första var väldigt många varor inte ens ekologiska som, potatis, morötter, pannkakor, spenat m.m
Dock var det övervägande ekologiska varor, men de andra produkterna finns ju också ekologiskt.
Borde inte hela kassen vara ekologisk!

Sen har vi priset på 699 kr för kassen.
Tyckte det var väldigt lite varor för 700 kr så jag tog fram en miniräknare
för att se vad kassen hade kostat om jag köpte dessa varor själv, blev minst sagt väldigt överraskad.

Hade jag istället gått in i butiken hade denna kasse kostat mig 437 kr för samma varor????
Ska de verkligen tjäna så mycket på dessa kassar?
Visst recept kostar, men så mycket extra!!
 

pswe

Medlem
Till er som köper färdiga matkassar. Tycker ni de är prisvärda?
Köpte förra veckan Ekologiska kassen för 699 kr och måste säga jag blev väldigt besviken.
För det första var väldigt många varor inte ens ekologiska som, potatis, morötter, pannkakor, spenat m.m
Dock var det övervägande ekologiska varor, men de andra produkterna finns ju också ekologiskt.
Borde inte hela kassen vara ekologisk!

Sen har vi priset på 699 kr för kassen.
Tyckte det var väldigt lite varor för 700 kr så jag tog fram en miniräknare
för att se vad kassen hade kostat om jag köpte dessa varor själv, blev minst sagt väldigt överraskad.

Hade jag istället gått in i butiken hade denna kasse kostat mig 437 kr för samma varor????
Ska de verkligen tjäna så mycket på dessa kassar?
Visst recept kostar, men så mycket extra!!
Rörelsen har väl ofta lyckats packa en ”påse” med halvdant innehåll och ta överdrivet betalt för det
 

FF#1

Medlem
Coop´s vecka verkar börja tisdag så finns det kod så kommer den börja gälla imorgon. Märkte detta för några veckor sen då jag dröjde lite för länge med att skicka beställningen, då gällde VÄLH34 på måndag V35 men hade stängts av på tisdag.

ingen respons på VÄLH37 i dag, tyvärr...
 

skumbanan

Medlem
Just nu får du 200 kr rabatt nästa gång du beställer varor på coop.se för minst 800 kr och väljer att hämta i butik. Tid för avhämtning av din färdigpackade mat bestämmer du själv, visst är det ett bekvämt sätt att storhandla! Rabatten får du genom att ange kod: VÄLH37Y Erbjudandet gäller t.o.m. 20/9.
 

M.K

Medlem
@skumbanan Din kod fungerade med hemleverans i morgon.

524B6A1A-1041-4823-A2B4-322CC31ABF72.jpeg


Tackar! :)
 
Toppen