Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

danielhog

Medlem
Måste vara dålig bemanning pga helgdag? Jag ringde vid 10, 11, 11.30, samt 12 och har inte blivit uppringd. Väntetid ca 30 min enligt uppskattning.

(har ringt från annan telefon än det angivna numret så jag har inte blockerat linjen)
 

squeezen

Medlem
Ringde 9:02, tog exakt 37 minuter att komma fram. (Messade brorsan just då), de sade att det skulle ta 10 min...

i fredags ringde jag in, valde callback (detta va runt kl 11 på dagen) fick ingen callback alls. Ringde in igen vid 16, men vid 17:20 fortfarande i kö. Fick lite panik då vi ville ändra en bokning som skulle startat imorgon och var osäker på Öppettider idag. Men nu har det löst sig.
 

palmen

Moderator
Den uppskattade väntetiden är ofta typ en femtedel av faktiskt väntetid just nu så inget man bör ta på allt för stort allvar.
 

Kricka

Medlem
Är det någon som använt callback funktionen med framgång? Jag har testat fyra gånger utan att de ringt tillbaka. Bra funktion men väldigt frustrerande när det inte fungerar.

Har testat callbackfunktionen ett par gånger innan nyår och gav dem några timmar att
ringa tillbaka utan resultat så det blev att bita i det sura äpplet och vänta i telefonkö ett
par timmar.. När man väl kommer fram fungerar det snabbt och bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen