Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rodnt

Medlem
Då har jag precis pratat med Tallin igen. Ny agent denna gång och lite andra svar och slutligen en bokning. Här är infon jag fick ut ang. tillgänglighet för 2 personer på SQ F någon gång i Q4 (Okt-Dec):

LHR - SIN: Ingen tillgänglighet
FRA - SIN: Ingen tillgänglighet
SIN - FRA: Bra tillgänglighet, det fanns många datum att välja på.
SIN - LHR: Jag är 95 % säker på att hon kollade detta innan SIN - FRA, och att det inte fanns någon tillgänglighet.

Jag frågade även om Amsterdam och jag vet inte om hon faktiskt kollade, men jag fick inget napp iallafall. Frågade även om PEK-SIN men det fanns inte på mitt datum iallafall.

Jag fick till slut ihop en bokning med ARN-FRA-SIN-DPS i Business på alla ben utom ARN-FRA som får bli economy, och hem DPS-SIN-FRA-ARN i Business/First/Eco och en layover i Singapore. Jag är inte helt säker på att jag är nöjd men jag har ju 24 timmar på mig att bestämma mig för om jag vill behålla den eller inte :)
 

Axxo

Medlem
Då har jag precis pratat med Tallin igen. Ny agent denna gång och lite andra svar och slutligen en bokning. Här är infon jag fick ut ang. tillgänglighet för 2 personer på SQ F någon gång i Q4 (Okt-Dec):

LHR - SIN: Ingen tillgänglighet
FRA - SIN: Ingen tillgänglighet
SIN - FRA: Bra tillgänglighet, det fanns många datum att välja på.
SIN - LHR: Jag är 95 % säker på att hon kollade detta innan SIN - FRA, och att det inte fanns någon tillgänglighet.

Jag frågade även om Amsterdam och jag vet inte om hon faktiskt kollade, men jag fick inget napp iallafall. Frågade även om PEK-SIN men det fanns inte på mitt datum iallafall.

Jag fick till slut ihop en bokning med ARN-FRA-SIN-DPS i Business på alla ben utom ARN-FRA som får bli economy, och hem DPS-SIN-FRA-ARN i Business/First/Eco och en layover i Singapore. Jag är inte helt säker på att jag är nöjd men jag har ju 24 timmar på mig att bestämma mig för om jag vill behålla den eller inte :)

Nice :) vilka datum boka du? Hur långt fram i december på first såg dom ?
Ska boka en över jul/nyår i business / förhoppningsvis i first.
 

palmen

Moderator
Nice :) vilka datum boka du? Hur långt fram i december på first såg dom ?
Ska boka en över jul/nyår i business / förhoppningsvis i first.
Singapore släpper väl 355-360 dagar innan (kommer inte ihåg exakta antalet dagar) så runt jul borde det i teorin finnas nu om de inte har någon blackout
 

patteng

Medlem
Första samtalet idag fick jag en tjej som var väldig dryg i tonen och vägrade boka ben för ben. Blev en ganska snabb HUACA.
Andra tjejen mycket trevlig, hjälpte mig att hitta de två viktigaste benen som jag ville ha, konstig nog kunde hon inte hitta connection flight i business, som jag fann via sas hemsida.

Men men, ska endå ringa in i januari för att lägga till returresan så får passa på att ändra connection flight dit. Resan gällde GOT - BKK med layover i SIN, via LHR.
 

Virre888

Medlem
Nån som har koll på öppettider hos tallin resp Sverige, idag och imorgon nyårsafton? Har de ens öppet. Är det föresten möjligt att lägga till ett sista ben på en awardresa, men då som en revenue biljett, då det inte finns någon award tillgänglighet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen