Senaste nytt

SAS Amex Premium - Just nu! Ansök senast 30/4 och få 30 000 EuroBonus Extrapoäng**

Status
Stängd för vidare inlägg.

chazzie

Medlem
Det har sagts förr, men tål att upprepas: FlyPremium kräver poängintjäning, INTE spend på Mastercard. Man måste inte lägga en krona på MC för att nå högsta FlyPremium.

Det har jag faktiskt missat helt, jag trodde det var intjäningen i poäng på kortet... Då börjar ju AMEX bli väldigt intressant, rent krasst kan man bara ha MC för FlyPremium och handla allt som går på AMEX.
 

MrRob

Medlem
Det har jag faktiskt missat helt, jag trodde det var intjäningen i poäng på kortet... Då börjar ju AMEX bli väldigt intressant, rent krasst kan man bara ha MC för FlyPremium och handla allt som går på AMEX.

Väldigt intressant för att nå upp till en voucher eller om man kör Elite och får 20p/100:- (istället för 15p/100:- ) men annars föredrar jag personligen SAS MC. Dubbelpoänghelgerna och Curve gör det till min favorit över Amex.
 

mha321

Medlem
Helt rätt.
Men det vore synnerligen korkat att ha SAS Mastercard Premium och inte lägga minst en transaktion i månaden på det kortet för att få 1000 statuspoäng. Om man ändå betalar för kortet är det otroligt lättförtjänta 12 000 statuspoäng varje år!
Just nu är det ju för många av oss rätt pointless eftersom sas förlänger statusen så statuspoängen är helt värdelösa.

Men i normala tider är det definitivt så.
 

Fredde18

Medlem
Hm, jag har ju planerat att göra en intra-familjär värvning vid nästa 25% kampanj (som ju borde dyka upp i vår..) och få ihop poäng till gemensamma kontot. Men detta ger ju samma utfall... (30k poäng). Fast jag är ju lite sugen på Elite för att boosta poängskörden under ett år eller två... stora bekymmer och våndor detta! :p
 
Om jag bjuder in en kollega, får han då de 30k poäng för SAS Amex Premium som man får som ny kund + de han får för jag värvar honom?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen