Senaste nytt

SAS Amex Elite - 20p/100kr på SAS biljetter..

D

Deleted member 30163

Guest
Ingen sådan info på min faktura för November - Amex Elite Kreditkort.
 

Berglund

Medlem
Om det står på ens novemberfaktura eller inte verkar ha att göra med när man hade brytdatum. Jag och min bror har varsitt SAS Amex Elite kreditkort. Mitt kort har brytdatum tidigt i månaden, hans har sent. Det står inget på min faktura men på hans står texten ovan.

Det leder mig till den någorlunda kvalificerade gissningen att förändringen skett någon gång under november månad och bara hunnit skrivas ut på de fakturor med sena brytdatum.
 
Last edited:

Doctor-X

Medlem
Tråkigt. Kommer dock fortsätta att behålla mitt Elite, bra skjuts med 20.000 statuspoäng för att komma upp i EBD (man kan såklart argumentera om det är nödvändigt i dagsläget att betala för ett elite nu när statusen förlängs, dock är min period okt-okt och vem vet om det kommer förlängas så långt fram, kör på det säkra före det osäkra). Min primära spend ligger inte på SAS.se och behåller gärna kortet för att få 2 vouchers.

Undra om det blir samma med SAS MC kortet?
 

Tonton

Medlem
Vad har du för bryttid på din faktura?
Om det står på ens novemberfaktura eller inte verkar ha att göra med när man hade brytdatum. Jag och min bror har varsitt SAS Amex Elite kreditkort. Mitt kort har brytdatum tidigt i månaden, hans har sent. Det står inget på min faktura men på hans står texten ovan.

Det leder mig till den någorlunda kvalificerade gissningen att förändringen skett någon gång under november månad och bara hunnit skrivas ut på de fakturor med sena brytdatum.
Jag tänkte också så, först.

Ansöker jag om ett nytt Amex Elite på hemsidan, så står det att man har 30p/100kr intjäning vid köp av flygbiljetter på sas.se. Om så är fallet att det tas bort, borde också denna texten ha försvunnit (vilket det har gjort på nya betalkortet - men inte kreditkortet.).
 

Johans00

Medlem
Vad har du för bryttid på din faktura?

Jag tänkte också så, först.

Ansöker jag om ett nytt Amex Elite på hemsidan, så står det att man har 30p/100kr intjäning vid köp av flygbiljetter på sas.se. Om så är fallet att det tas bort, borde också denna texten ha försvunnit (vilket det har gjort på nya betalkortet - men inte kreditkortet.).
Nu har texten på hemsidan försvunnit och på min faktura från igår får jag samma text som trådskaparen. Tråkigt.
 
Toppen