SAS A350-900 XWB!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af Tobbe.O, 28 November 2019.

1. Lounge Lizard

Lounge Lizard Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Landade på Arlanda för någon timma sedan efter premiären i A350 från IAD. Mycket bra flygning och personalen märkbart stolt över planet. Själv upplevde jag stor skillnad mot A330/A340, betydligt tystare och kändes som mer plats att breda ut sig på, satt på 1D.
    Också kul att man infört lite ’lokal’ touch på menyn från outstations, det tror jag inte jag upplevt tidigare, hummer och crabcake uppskattas!

28D56363-E270-4C00-B340-0477086D2910.jpeg

Gus, Juancarlos, Mikael Stillman og 8 andre synes godt om dette.
  2. mash

mash Medlem

By:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Hej granne! Jag satt på 1H och körde också hummern och crabcakes. Speciellt hummern gillade jag, generöst med kött och bra smak. Säterna på första raden är kanon. Som 198 cm lång kunde jag ligga raklång utan problem.
    20200306_183022.jpg
    IMG_20200306_163948.jpg

Sidst redigeret: 7 Marts 2020
    John Rosenbaum, Arv, Gus og 6 andre synes godt om dette.
  3. Lounge Lizard

Lounge Lizard Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!
    Jag tror vi måste bli bättre på BC-taggar så vi hittar igen varandra.

Håller med om första raden, kändes som mer utrymme.

Gus synes godt om dette.
  4. Tobbe.O

Tobbe.O Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny video från Björn pilot! :)

John Rosenbaum og Resenaren55 synes godt om dette.
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte så snyggt om de äter upp kundernas löjrom, man får hoppas de frågade runt i kabinen så att ingen betalande som ville ha en extra blev utan. Kanske skulle bli strejk om piloterna inte fick förstås.

6. Scanwing

Scanwing Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Humm om någon på SAS ändå skulle kunna komma på ett sätt att dra ner på kostnader

7. NotRyan

NotRyan Medlem

Jag kan nästan garantera att dom inte erbjuder extra löjrom till någon utan att personalen fått sitt...

Gus, Najk og zippan synes godt om dette.
  8. Berglund

Berglund Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jo, så kan man ju tycka. Nu har SAS svårt att hålla löjrommen kyld ombord, vilket har varit en av anledningarna till att den inte serveras vid avgångar från outstations. Finns den med andra om lastad ombord och inte har gått åt, kan den lika bra ätas upp istället för att kastas. Det går inte, med nuvarande ombordutrustning, att ta med den till Skandinavien i kylt skick.

Däremot hoppas jag att den erbjöds till betalande kunder först, innan personalen tog för sig!

John Rosenbaum og 011430121 synes godt om dette.
  9. Vad är det du påstår? Är passagerarnas upplevelse ombord viktigare än SAS kabinpersonals "egentid' med en löjrom bakom skynket??? Näe!

John Rosenbaum, apknug, Johan Hbg og yderligere 1 synes godt om dette.
  10. Lauda 777

Lauda 777 Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!