Senaste nytt

SAS ändrar till 737-700

mha321

Medlem
SAS appen [iOS 14], SMS samt ett mail.
Gällande appen så är det inställningen ”Tillåt skicka notiser”.

Visa bifogad bild 113491
Hah! Då får man hoppas att det kommer till Android också... För cancels och delays och så finns och funkar, men inte för aircraft change vad jag kan hitta..

Eller vänta jag kanske förstod fel. Blev du inbokad till en helt annan avgång? Jag tolkade det som att du fått notifiering för aircraft change på samma avgång men jag inser när jag läser igen att det nog inte var det?
 
Hah! Då får man hoppas att det kommer till Android också... För cancels och delays och så finns och funkar, men inte för aircraft change vad jag kan hitta..

Eller vänta jag kanske förstod fel. Blev du inbokad till en helt annan avgång? Jag tolkade det som att du fått notifiering för aircraft change på samma avgång men jag inser när jag läser igen att det nog inte var det?
Funkar för Android också. Eller så kör du Check my trip-appen. Eller kopplar in SAS Turi på Facebook messenger.
 

mha321

Medlem
Funkar för Android också. Eller så kör du Check my trip-appen. Eller kopplar in SAS Turi på Facebook messenger.
Hmm. Får bli att reseta installationen då för jag har inte fått några notifierinhar när de bara bytt flyg typ. Dyker den upp under listan på alternativ för notifieringar i appen, eller är det bara automatiskt?
 

Rickard_O

Medlem
Fruktansvärt tröttsamt det här, 2/4 flygningar bokade i höst/vinter har blivit 737-700 i förra veckan, en är en resa till Berlin lördagmorgon för att ha lite kul i stan en natt, kommer inte finnas något att bokas om till då jag troligtvist inte har möjlighet att åka mitt på dagen under fredagen:mad:
 

fly4fun

Medlem
upload_2020-9-21_23-48-52.png


12h senare

upload_2020-9-21_23-51-25.png


upload_2020-9-21_23-52-0.png


Så visst kan 737-700 bli 320neo
 

Attachments

  • upload_2020-9-21_23-49-57.png
    upload_2020-9-21_23-49-57.png
    19,4 KB · Visningar: 312

FF#1

Medlem
Nu faller det ner en polett... bokade en bonusresa år min bror så han kan komma till stugan och hugga lite skog i höst.
ena vägen var det blockade mittsäten 737-700 och så... andra som vanligt. Självklart ställdes det planet in och han bokades om till en annan avgång.
 

011430121

Medlem
Då är det dags igen, en resa till BER med en CRJ är ändrad till 737-700, det är en lördag och endaste SAS avgången till BER, inga från CPH eller OSL
Försökte boka om på nätet till en dag före, men får upp att det finns inga flygningar den dagen provar andra dagar men samma besked, kollar upp och när man försöker ändra BER så söker den tydligen på TXL.
Ringer SAS, talar om mitt ärende och om att den söker på TXL när man försöker boka om och får det bekräftat av den mycket trevliga medarbetaren på kundtjänst, hon fixade ombokningen och vips så var jag nöjd.
 
Toppen