Senaste nytt

Santander lägger ner Mitt kort

pswe

Medlem

crown

Medlem
Tråkigt med nedläggningen av de båda korten. Hade faktiskt övervägt att skaffa "Mitt kort" nu efter att mitt "Mitt kort med sparränta" upphör. Perfekt med ett "backupkort" utan valutapåslag.
 

Glenn E

Medlem
Jag fick en felaktig debitering på 799 kronor på "mitt kort" som de vägrade stå för då de hävdade att jag hade betalat med secure code på internet fast jag inte hade gjort det så även om det är billigt blev det kortet helt värdelöst för mig efter detta och jag sa upp det kortet.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Jag fick en felaktig debitering på 799 kronor på "mitt kort" som de vägrade stå för då de hävdade att jag hade betalat med secure code på internet fast jag inte hade gjort det så även om det är billigt blev det kortet helt värdelöst för mig efter detta och jag sa upp det kortet.
Surt!!

Jag använder Santanders mitt kort frekvent när jag är utomlands. Jag har heller ingen positiv upplevelse från kundtjänst. Jag ringde de för att ta reda på vad som ligger bakom mitt reserverade belopp på 1550 kr. Men det kan de inte se. De kan inte se vare sig hur många reservationer det rör sig om, datum, valuta eller något!? Allt står bara i en klumpsumma om 1550 kr. Är deras datasystem från 1800-talet?
 

RobHK

Medlem
Är det någon som har info hur länge man får behålla redan utgivet kort? Tills det går ut eller?
 
Toppen