Senaste nytt

Söker: Awardresa Köpenhamn - Tokyo

Ilmu90

Medlem
Hej,

Jag är ute efter en Star Alliance Awardresa från Köpenhamn till Tokyo. Vill verkligen testa nya the room från ANA, och även business från Singapore Airlines. Kan möjligtvis tänka mig Lufthansa. Om det hade varit möjligt hade jag på hemvägen velat stanna i ca 20h i Singapore och göra en snabb runda runt Singapore (kanske för mycket begärt).
  • Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn
  • Var är din destination? Tokyo
  • När vill/behöver du resa ut? 27 Mars (+/- 2 dagar)
  • När vill/behöver du komma hem? 5 April (+/-2 dagar)
  • Hur länge vill du vara borta? 8 -12 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst ANA och Singapore Airlines men öppen för andra förslag.
  • Vad är din budget? 190 000 poäng totalt + en 2-4-1 voucher
  • Vad är det viktigaste för dig? Flygupplevelse och loungeupplevelser är för oss lika viktiga som destinationen.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Öppen för förslag
Är jag för sent ute med min sökning?
Uppskattar all hjälp som jag kan få!
 

palmen

Moderator
Singapore går inte boka alls just nu. Lufthansa släpper tidigast 6 månader innan om jag kommer ihåg rätt.

För ANA kan du enkelt söka via Uniteds sida för att se tillgänglighet som Eurobonus med största möjlighet kan boka.
 

Oletjala

Medlem
ANA flyver også ud af Dusseldorf - kan se, der er ledige business award d. 26. marts med ANA fra Dusseldorf til Narita. Så skal du blot finde en måde at komme fra CPH til DUS.

Swiss plejer også at have god availability til Tokyo over Zurich.
 

Ilmu90

Medlem
ANA flyver også ud af Dusseldorf - kan se, der er ledige business award d. 26. marts med ANA fra Dusseldorf til Narita. Så skal du blot finde en måde at komme fra CPH til DUS.

Swiss plejer også at have god availability til Tokyo over Zurich.
Hur är Swiss businessclass i jämförelse med ANA, Singapore och Lufthansa?
 

JohanGE

Medlem
Du har även en hel del availability på Austrian från Wien till Narita. Inte testat deras produkt, men maten sägs vara utsökt :)
 
Toppen