Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning

Diskussion i 'Star Alliance' startet af Tockstew, 22 August 2018.

1. Ilmu90

Ilmu90 Medlem

By:
    Lund
    Land:
    Sverige Sverige
    Hade problem med att boka sittplatser trots att jag fick pnr nr från sas kundtjänst. Gick inte att komma åt bokningen via hemsidan men ditt förslag med appen fungerade för mig. Tack:)

Samosaguas synes godt om dette.
  2. squeezen

squeezen Medlem

Jag har fått technical error på en flight flera dagar... resa i NOV. Nån annan med samma?
    Kan boka in på IST-CPH men inte CUN-IST

3. MickeT

MickeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har testat där också men det vill inte fungera..
    11D95FD6-486F-4FF9-A160-0C93512C942F.png
    E11A7B14-5F48-460D-A5DC-2D16E2065B37.png

Attached Files:

4. squeezen

squeezen Medlem

5. MickeT

MickeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gick jätte bra och välja säte tidigare via "classic.sas.se/misc/services/mina-bokningar".
    Men nu går det inte.. Kan kundtjänsten på 018 numret välja säten åt en?

6. Mr Basic

Mr Basic Medlem

By:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu var det ett tag sedan men SAS har inte kunnat lägga in seating hos TK de senaste ggr jag flugit med TK.

7. KED

KED Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade award med Turkish i mitten av januari och då bokade SAS säte åt oss utan problem. Har även kunnat ändra dessa på classic sidan.

Mr Basic synes godt om dette.
  8. Maja

Maja Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Har också en bokning IST-TPE och får precis som du upp seatmapen för deras nya Boeing 787, men i boningsbekräftelsen och på hemsidan så står det att flygningen sker med Boeing 777-300ER som kör 2-3-2. När är er avresa? Vi åker inte förrän i april-22 så får väl uppdatera och kolla framöver. Om våra platser översätts till Boeing 777-300ER så blir vi nämligen väldigt utspridda vilket jag självklart vill förhindra. Men är ju nästa ett år framåt så kanske bara får avvakta och se.

Eller är det någon som har koll på TK om de ämnar byta flygplanstyper? När? Vilka sträckor?

9. Samosaguas

Samosaguas Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    För min del så ändrade TK tillbaka till en seatmap för en 777 efter några dagar så verkade bara vara tillfälligt fel i systemen.

Vår bokning är i januari 2022.

10. Maja

Maja Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Får helt enkelt hålla koll på vad som händer med seatmappen.

Extremt irriterande bara att man ska fylla i e-ticket nummer varje gång på samtliga resenärer. Grymt osmidigt system. Eller finns det någon väg runt problemet?

Samosaguas synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!