Senaste nytt

Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning

Kris

Medlem
Jag lyckas fortfarande inte att boka mina platser via classic.. det står att jag måste byta land för att kunna ändra i bokningen.. när jag klickar på "Ändra land" som kommer jag till sas första sida.. hur navigerar jag mig vidare?
Visa bifogad bild 120408
Har motsvarande problem fast blir hänvisad till danska sidan. Någon som har direktlänk till danska Classic för att kolla bokning? Testat lite olika alternativ utan succé. Länken "byta till danska sidan" bara till 'nya' hemsidan.
 

hendberg

Medlem
Bokade idag för avresa i slutet av januari med deras B787 och det var inga problem för agenten att seata direkt via telefon. Har gjort det vid 2 tillfällen tidigare och då har det varit mer än 90 dagar innan.
 

squeezen

Medlem
Fick detta idag, någon,ed erfarenhet av det samt lösning /workaround?
EA4097FE-E06B-403D-86AA-7F5B51C8570B.jpeg
 

squeezen

Medlem
Fungerar inte via appen heller, lite märkligt att ett bolag ska vara så krångliga.

Får försöka via telefonen... o_O
Jag installerade om appen och då gick det. Haha, innan bara kraschade appen och felmeddelandet jag visade var vid försökpå webben. Nu är seating klar. BKK here we go edition 8… sommaren håller vi tummarna för.
@Martin_S

f.ö sas classoc död för mig med. Kommer in till att se bokningen sen ”boka sittplats” och därefter vid klick händer inget…
 

Mr Planning

Medlem
Ni som lyckats att reservera platserna i appen, vilket nr använder ni för att logga in?

Har nämligen 4 olika (117 nr) att välja på ,samt SAS bokningsnr, som givetvis inte fungerar.
 
Toppen