Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning

Diskussion i 'Star Alliance' startet af Tockstew, 22 August 2018.

1. Brandten

Brandten Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Gick fint att välja plats på TK hemsida efter att jag fick fram deras egna bokningsnummer av SAS chatten. :)

2. Samosaguas

Samosaguas Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara hålla med. Otroligt segt med e-ticketnummer. Särskilt när det är flera personer i bokningen. Jag känner inte till någon väg runt detta.

3. Maja

Maja Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Har deras egna bokningsnummer, men kan ej logga in på hemsidan, endast via appen.

Brandten synes godt om dette.
  4. Brandten

Brandten Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Hm ja via appen var det visst. Vi kunde iallafall nästan välja fritt i TK's nya Business i A350 avresa 21/12. FRA-IST var det dock fullt så vi blev tilldelade 2A,3A,4A... Räknar med att kunna ändra senare så MiniBrandten kan sitta med mig.

5. tobo

tobo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste ju bara älska forumet, ringde TK för att boka säten då SAS inte kunde göra detta. TK-agenten lyckades inte få till det som jag ville av någon outgrundlig anledning. Försökte själv via hemsidan men det gick inte alls, snubblade på denna tråd när jag läste på om TK generellt och har nu fixat rätt säten enligt mina initiala önskemål via appen :)

Mr Basic, Tockstew og Brandten synes godt om dette.
  6. doc

doc Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill bara återkoppla att jag lyckades boka platser på Mina bokningar - SAS

Utan denna tråd hade jag varit frustrerad, då det är knasigt att det inte går på SAS nya hemsida.

Jim_ og Brandten synes godt om dette.
  7. sbbn017

sbbn017 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bekräfta att det fortfarande går bra att boka sittplats via classic.

Jim_ og doc synes godt om dette.
  8. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag kan bekräfta detta.

Mina bokningar - SAS

pjsven synes godt om dette.
  9. Matore

Matore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill inte regna på paraden, men när man gör en "bokning" av sittplatser på SAS vanliga eller Classic hos en partner airline så är det mer av en request till flygbolaget. Många gånger så blir det också det sätet man "bokat" men kolla gärna av närmare innan avresa att det även ligger hos TK. Mina säten på TK hade halkat bort när det närmade sig avresa och en ,till synes mycket insatt, SAS-agent förklarade detta mer i detalj för mig.

Jim_ og sbbn017 synes godt om dette.
  10. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset. Hade en resa i juni där vi fick platserna jag lagt in i classic. Men turade kanske :)

Ska hålla utkik på nästa.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!