Ryanair börjar flyga från Arlanda

Diskussion i 'Andre flyselskaber' startet af Heja, 6 Maj 2021.

1. Heja

Heja Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ryanair ska börja trafikera Arlanda flygplats med linjer till Aalborg, Alicante, Banja Luka, Bologna, Charleroi, Gdansk, Göteborg Landvetter, Karlsruhe / Baden-Baden, Kaunas, Krakow, Liverpool, London Stansted, Malaga, Malmö, Milano Bergamo, Nis, Riga, Tallinn, Thessaloniki och Wien. Finns redan bokningsbart på deras hemsida. Enligt svenskaflygbolag.com kommer mer information kl 11:30.

Gjorde en testsökning på Arlanda-Landvetter och det ser ut som att den kommer att trafikeras med två turer per dag från slutet på oktober.

SK989, Gus, WavyCrockett og 10 andre synes godt om dette.
  2. Det där är fantastiska nyheter!! :) Just den destination som är intressant för mig är dock inte bokningsbart ännu (bor själv på västkusten, men släkten i Västerås kan nu enklare ta sig till semesterboende i Italien).

jerixon og Cristoffer Cedergren synes godt om dette.
  3. NotRyan

NotRyan Medlem

Spiken i kistan för Skavsta?

Jönsson, Doctor-X, Remington Steele og 2 andre synes godt om dette.
  4. travelmode

travelmode Medlem

Strålande!

Gus, Doctor-X og Cristoffer Cedergren synes godt om dette.
  5. travelmode

travelmode Medlem

Förmodligen om de inte kan locka andra aktörer eller utöka Wizz verksamhet men den senare kanske kommer göra samma sak?

Cristoffer Cedergren synes godt om dette.
  6. Heja

Heja Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Det var min tanke också.

7. Fredde18

Fredde18 Medlem

By:
    Norrköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Hoppsan! Den såg jag inte komma. Blir intressant att se vad de gör med Skavsta...

8. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar nästan så. Dessa linjer hade ju varit trevligt att haft från Skavsta, speciellt inrikesflyget om man lagt till Luleå.

9. Bra för konkurrensen på Arlanda mot SAS nu när Norwegian knappt finns kvar. Fattas bara att Ryan börjar konkurrera på inrikes norr ut också.

Hafermann, hco og travelmode synes godt om dette.
  10. Osten

Osten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Underbart! Blir väl troligen från Terminal 2 när pandemin lugnat ned sig vilket jag alltid uppskattat, för den snabba hanteringen.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!