Revolut Rewards lanserat i Sverige

Diskussion i 'Kreditkort' startet af M.K, 31 Juli 2020.

1. Berglund

Berglund Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Klart att man ska ha någonting för att man betalar för produkten! Det känns trots allt rimligt.

2. intuition

intuition Medlem

By:
    LUND
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har android och premium, knappen finns till vänster om knappen med initialerna

3. Thornado

Thornado Medlem

Jo, precis. För många borde det dessutom vara rätt så lätt att räkna hem kostnaden för Premium i och med detta. Om man är en lite större familj som dessutom gillar att få hemleverans av sina matvaror så borde man ganska snabbt spara in kostnaden för Premium bara med cashback från MatHem.

4. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kör fria kortet med Android och har knappen.

5. Samosaguas

Samosaguas Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    En ytterligare datapunkt. Jag har gratiskortet och har knappen.
    1BEF298E-CE02-44EC-A608-2D272688FC11.png

Berglund synes godt om dette.
  6. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har Premium och hade inte klappen. Uppdaterade appen 7.10 (iOS) och fick således knappen.

Så lösningen på problemet är att uppdera appen ;)

7. Morgan

Morgan Medlem

Så jag som inte har revolut, vad är poängen med detta framför cashback via tex Refunder? Verkar vara samma koncept.

8. omchsg

omchsg Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har knappen kör IOS men jag var inte så imponerad av innehållet. Känns ungefär som liknande tjänster som inte är kopplade till kort, tex SAS Skulle se att man kunde få cashback i vanliga butiker, det kanske kommer framöver är ju trots allt en precis ny tjänst.

9. Tonton

Tonton Medlem

En value add-on till allt annat värdeskapande som Revoluts produkter och tjänster redan erbjuder? :)

10. Tonton

Tonton Medlem

Jag verkar ha exakta samma erbjudanden som @M.K. Har själv metallkortet just nu :)

Blir spännande att se - verkar ju också som att Revolut kommer att börja erbjuda kreditkort inom snar framtid.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!