Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

hco

Medlem
Frågorna på på dagisnivå, ändå lyckades hon levererar felaktiga svar.

Lyssnar nu. Det var ju bra att hon informerade om att kreditkort inte kan användas för att fylla på. o_O:rolleyes: Det är banköverföring som gäller. :D

Vi får se om det är a sign of things to come eller om hon bara inte har nån koll (PR-chef...)

Edit: Whut, alla andra i Sverige har slutat. Hon är enda kvar i Sverige. Okej, jag har ingen stor förhoppning nu att OCR ska fungera igen inom överskådlig framtid.
 
Last edited:
After announcing a huuuge funding last week, the UK-based fintech Revolut now launched Stays: a feature that allows users to book travel accommodation directly through the app, and receive up to 10% of their money back. “We’ve built Stays to make it easy for people to find and book their perfect break in their ideal destination. After 18 months of endless restrictions and lockdowns, we want to give people more and make their money travel further.” says Marsel Nikaj, Revolut’s head of savings & lifestyle.

Introducing Revolut Stays

46cbdaa865cb862b6c7f8d1770175fbe.jpg


Premium and Metal plans get up to 10% instant cashback - based on a customer's average holiday spend*, that's an extra £43 - as well as loads of other cool travel perks. Plus, we’ve got exclusive rates with no booking fees charged by us.

*Average holiday spend of £437.59 is based on customer spending during Stays product testing.

No booking fees are charged by Revolut, but fees and charges from accommodation providers may apply. Read our Stays T&Cs Villkor och policyer | Revolut SE. Travel insurance T&Cs apply.
 
Last edited:

LSH

Medlem
Jag hittar inte denna funktion och det finns inget skrivet om det på den svenska sajten. Kan det vara specifikt för vissa marknader? Eller gäller det bara premiumkorten (mindre sannolikt)?
 

ekf

Medlem
Gjorde en överföring från mitt Revolutkonto till mitt bankkonto igår (tömde Revolutkontot), inte en enda likhet finns mellan referenserna jag kan se hos Revolut respektive hos min bank... och då har jag letat bara för att...
Nåja, nu kan Revolut samla damm i byrålådan på obestämd tid :)
 

intuition

Medlem
För bara någon dag sedan avslutade en värvningskampanj där jag och min värvade skulle få 125 SEK. Jag nappade inte på det, och idag fick jag mail om ny kampanj giltig till 24/8 där båda får vars 200 kr...
 
För bara någon dag sedan avslutade en värvningskampanj där jag och min värvade skulle få 125 SEK. Jag nappade inte på det, och idag fick jag mail om ny kampanj giltig till 24/8 där båda får vars 200 kr...
Japp. De ändrar hela tiden.
Jag fick en kampanj med 450kr (för mig, inget för den värvade). När kampanjen var slut kom nytt erbjudande med 125kr…
 

igelkotten

Medlem
Jag försöker göra en internationell överföring och debiteras en ”international payment fee”, vilket inte skett tidigare. Jag överför GBP till SEK. Någon som stött på liknande?
 
Toppen