Senaste nytt

Restaurangtips i Västerås

Agö

Medlem
Ska en sväng i tjänsten till Västerås nästa vecka. Finns det någon krog som är värd att besöka i stan? Bor på Steam hotell så gärna gångavstånd därifrån.
 

Anders R

Medlem
Jag gillar Frank har alltid varit bra dom gånger jag har varit där. Dock är det en liten promenad ner på stan från Steam.
 

Jönsson

Medlem
Ska en sväng i tjänsten till Västerås nästa vecka. Finns det någon krog som är värd att besöka i stan? Bor på Steam hotell så gärna gångavstånd därifrån.
Dinner Club var trevligt och höll hyfsad klass. Extra plus för desserten. Har inte så mycket annat i Västerås att jämföra med. Tror det kan falla dig i smaken.
 

MrC

Medlem
Håller med gällande Frank och skulle även rekommendera Vinoteket, båda ligger dock centralt och är inte optimala att promenera till.

Restaurangerna på Steam är bra, annars har du A Grill och Kajplats 9 på gångavstånd. Skulle framförallt rekommendera Kajplats 9 om du gillar fisk och skaldjur
 
Håller med gällande Frank och skulle även rekommendera Vinoteket, båda ligger dock centralt och är inte optimala att promenera till.

Restaurangerna på Steam är bra, annars har du A Grill och Kajplats 9 på gångavstånd. Skulle framförallt rekommendera Kajplats 9 om du gillar fisk och skaldjur
Restaurangerna på steam är inte bra, nu tar du i!!! Heheh..
varit där 5 gånger+ och är man något sådär intresserad av mat bör man gå till en annan restaurang.
 

Palazzi

Medlem
Frank är bra, men tycker personligen Dinner Club är ännu ett snäpp vassare. Gissar dock att sistnämnda inte är helt enkelt att få plats på...
5-rätters Ons-Tors och 10-rätters Fre-Lör. Kocken Stephan Taylor (från Skottland) fokuserar på ganska komplex matlagning och lagade iaf förr all mat inför gästerna.
Till Västerås Dinner Club gissar jag att man kan promenera lugnt på 15min iaf.

Är det någon annan dag så finns väl egentligen bara Frank som levererar.

INGEN restaurang är egentligen riktigt nära Steam (förutom de i komplexet), men buss går numer direkt därifrån om jag inte minns fel.
 
Toppen