Senaste nytt

Resebyråbokningar - medlemsnummer går ej över till Radisson

pastar

Medlem
Hej,
Någon annan som upplever att bokningar som görs via resebyrå och som tidigare hade medlemensnummer etc, dvs var synliga för Radisson inte kommer upp längre i vare sig appen eller för hotellet. Dvs att helt plötsligt så ser inte hotellet status längre, med allting som det innebär. Samt att det gäller att inte glömma att uppge det då man inte erhåller några poäng eller nätter om man glömmer.

Tydligen något byte av datasystem som gör att det inte är möjligt att ta emot medlemsnummer ifrån resebyrå längre, men det är min tolkning. Dock känns det lite krångligt just nu. Speciellt om man tex är platinium så tycker jag att man märker skillnad, när infon inte finns i förväg. Men jag är osäker på om det är jag som missförstått.

//P
 

niksal

Medlem
Japp, har märkt samma. Senast kollade jag dock vid incheckning om de ser numret. De påstod att de gjorde det, men bokningen fanns inte i appen, och jag har inte sett poängen (6 dagar sedan utcheckning nu).
 
Toppen