Senaste nytt

Radisson upp till 40 % 10 dec 2018-31 januari 2019

Olle K

Medlem
Ny Radisson kampanj med upp till 40 % för vistelser mellan 10 dec 2018 och 31 januari 2019. För denna tidsperiod brukar bara en kampanj komma i november. Skillnaden denna gång är att det är upp till 40 % istället för upp till 30 % och vid dream deals har man de senaste gångerna fått en extra bonus av 5000 poäng per bokning. Måste bokas mellan 6 augusti och den 26 augusti. Se kampanjsidan Boka i god tid och spara mer
 

palmen

Moderator
Finns ju helt klart en del bra priser, men som alltid är problemet med dessa att de är prepayed och inte går att ändra. Mycket kan ändras fram till dec/jan och jag vet inte exakt vilka resor jag kommer att göra då.
 

Olle K

Medlem
Typ samma pris som på hotels.com mm
Det borde inte vara möjligt med samma pris på hotels.com när det är en kampanj där medlemmar också får 10 % extra rabatt och det ska vara billigast at boka direkt via Radisson än via andra sidor. Jag tänkte boka Radisson Sky City, som står ska ingå, men det finns inga rum alls ändå. Lite som det brukar vara med kampanjerna.
 

Nikje

Medlem
Det är såklart en nackdel att det är förbetalt och utan återbetalning/ändring men under 800:- natten för 2 vuxna + 1 barn i Uppsala under Storvretacupen känns mycket prisvärt. Inte som på 2-4-1 eller 4-4-2-tiden men ändå..:rolleyes:
 

Olle K

Medlem
Jag sökte efter "BOOK AHEAD" priser i början på januari på Sky City, men kollade sen i kalendern kommer upp när kampanjpriset inte finns en viss dag och då finns inget i dec-januari (förutom vanliga prepaid priser, flexible rate etc). Radisson Arlandia har dock rum med "BOOK AHEAD" priser.
 

Tonton

Medlem
Jag sökte efter "BOOK AHEAD" priser i början på januari på Sky City, men kollade sen i kalendern kommer upp när kampanjpriset inte finns en viss dag och då finns inget i dec-januari (förutom vanliga prepaid priser, flexible rate etc). Radisson Arlandia har dock rum med "BOOK AHEAD" priser.

Arlandia är ju att föredrar framför SkyCity ändå :p
 

Olle K

Medlem
Ja, Arlandia är helt klart ett bättre hotell. Men med mindre barn är det skönt att kunna gå direkt inomhus.
 
Toppen