Problem med att logga in på British Airways?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startet af CJR, 17 Juni 2021.

1. CJR

CJR Medlem

By:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer än jag som inte kan logga in på British Airways:s hemsida? Har testat olika webbläsare, men det ända som sker är enligt nedan bild.

upload_2021-6-17_20-12-58.png

2. NotRyan

NotRyan Medlem

Loggade just in efter jag såg din post...
    upload_2021-6-17_20-16-12.png

3. Tomas E

Tomas E Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Såg det där fenomenet häromdagen, ser ut att vara samma fortfarande för mig.

4. trekker

trekker Medlem

Ibland strular British Airways sidan till det ordentligt, då brukar det lösa sig om man kör incognito.

5. CJR

CJR Medlem

By:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Incognito, med VPN?

6. trekker

trekker Medlem

Nja, incognito brukar räcka då det brukar rensa alla gamla cacher och grejer. Men hela IT systemet hos British Airways är ju så kasst att det inte finns, kanske dags att sluta upp med outsourcing till en annan kontinent.

7. Homer

Homer Medlem

Jag hade det problemet förra veckan, efter att ha bytt lösenord gick det att logga in,
    fast nu ser jag att problemet har återkommit...

8. trekker

trekker Medlem

Ni som har problem, använder ni British Airways Onbusiness också? Detta brukar kunna ställa till det ordentligt då systemet inte verkar klara av att logga ut en ordentligt (ibland).

9. Homer

Homer Medlem

inte jag

10. cnord

cnord Medlem

Land:
    Norge Norge
    Hatt problemet lenge, tok nettopp "forgot your details" / nytt passord og kom rett inn.

Logget ut og prøvde å logge inn igjen: Samme feil.. Så bare få nytt passord hver gang man skal logge inn.. Heia British Airways.COM`s it-avdeling :confused::confused::)

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!