Senaste nytt

Problem att ringa Lufthansa just nu?

Nicedase

Medlem
077-numret (ca kl 10) funkade även för mig klockrent och jag kom fram direkt. Fick info att det kommer ta en månad att få återbetalningen.
 

Zissou

Medlem
Nån som lyckas nå deras kundservice idag? Har försökt ett tiotal ggr på numret +46 8-517 615 89 men möts bara av en telefonsvarare som säger att många ringer och sen avbryts samtalet. Testade 077-numret från den här tråden men det funkade inte alls.
 

Senator

Moderator
Nån som lyckas nå deras kundservice idag? Har försökt ett tiotal ggr på numret +46 8-517 615 89 men möts bara av en telefonsvarare som säger att många ringer och sen avbryts samtalet. Testade 077-numret från den här tråden men det funkade inte alls.

Googla fram deras UK/US eller Tysklandsnummer och prova dessa.
 

plover

Medlem
Samma här, ingen framgång i tysklandsnumret, men provar fredag ifen de verkar ha ställt in flera flygningar under dagen vilket säkert ger en hel del samtal
 

Zissou

Medlem
Lyckades komma fram nu till svenska numret efter ca 20 min väntan. En grej som kan vara bra att tänka på är om du blir ombedd att svara 1 eller 2 (tillåter inspelning eller inte) så dröjer det typ 2 min innan du hör en röst som säger att de svarar så snart de kan. Det är lätt att tro att det blivit något fel men rösten dyker upp så småningom.
 

Tostarp

Medlem
Har provat i tre dagar utan att komma fram. Har alltifrån 'tyst koppel' till telefonsvarare. Någon gång har det ringt på en signal, sedan helt tyst.
 
Någon som vet vilka nummer det går att ringa på? Eller annat bra sätt att komma i kontakt med Lufthansa för att fråga om en ombokning.
Tack på förhand.
 
Toppen