Senaste nytt

Problem att logga in på Radissons hemsida och app

BAS

Medlem
Som jag nämnt tidigare i tråden har jag haft problem med att avboka på hemsidan, detta var i juni.
I mitten av augusti var jag återigen tvungen att avboka en vistelse, som var i slutet av september, och då såg det ut som
att det fungerade med avbokning via hemsidan, det kom även en bekräftelse via e-post.

Förra veckan fick jag dock en e-post från hotellet jag avbokat där de välkomnade mig (!)
Jag kontaktade då hotellet direkt, påpekade att jag avbokat för 5 veckor sedan, och fick då detta svar
Kindly be advised that your reservation were still active in our system however I have cancelled both dates booked, as per your request.
Jag lyckades avboka en vistelse nyligen via hemsidan (radissonhotelsamericas), men kan fortfarande inte logga in på den amerikanska sidan.
 

BAS

Medlem
Fast jag lyckades "på riktigt". Men kanske ska kolla så de inte dragit nåt från mitt kort för säkerhets skull ;)
 
Toppen