Problem att logga in på Radissons hemsida och app

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startet af Jonas F, 4 Maj 2020.

  1. Jonas F

    Jonas F Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan meddela att det fortfarande inte fungerar för mig att logga in och jag får inga aktiverings-mail. Enligt kundtjänst som jag ringde idag är det så för i princip alla användare men bevisligen i den här tråden är det ju inte alla som har det bekymret.

    De var i alla fall medvetna om problemet och det var felanmält... Så ville jag boka med medlemspriser eller poäng var det ringa som gällde tillsvidare.
     
  2. Olle K

    Olle K Medlem

    By:
    Jönköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Samma för mig på Radisson Kaunas (fd Park Inn). Det tillkom en kostnad på 35 euro. Mailbekräftelsen såg annorlunda ut mot de vanliga, men där stod det endast poängkostnad. Dubbelkollade med hotellet och det var ingen extra kostnad som tillkommer.

    I detta ärende kontaktade jag Radisson på Facebook, där brukar de svara snabbt till skillnad från på mail. Men de bad mig kolla med hotellet utan att kunna ge ett svar om "pristillägget" som skumt tillkommit (därav mailade jag hotellet).

    Jag kan för övrigt inte heller logga in på mina sidor. Hotellet i fråga i Kaunas skrev att de hört om dessa problem också med login vid systembytet. För jag kan inte avboka min gamla bokning gjord med det högre poängpriset (nu är det sänkt poängpris för detta hotell).
     
    gastronaut synes godt om dette.
  3. erc

    erc Medlem

    By:
    Karlstad
    Land:
    Sverige Sverige
    Upplever också problem med inloggning. Verkar svajigt...
     
    jerixon synes godt om dette.
  4. Robert flysas

    Robert flysas Medlem

    By:
    Åre
    Land:
    Sverige Sverige
    Och de är riktigt sega att kreditera poäng när man avbokar vistelser. Min ligger hos Radisson i Danmark där de eskalerat det. Segt när poängen behövs på annan ort.
     
    011430121 og jerixon synes godt om dette.
  5. Dawes

    Dawes Medlem

    By:
    Sundsvall
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag matchade till radisson just vid uppdelningen och fick en redig oreda på halsen. Hade någon natt där jag tänkte prova radisson men så blev inte fallet.
    Fullföljde mitt ärende ändå och nu fungerar det.

    Problemet var: kunde inte logga in, aktivera konto eller byta lösenord. Lite moment 22..
    Kundtjänst slutsats: min e-post är för evigt korrupt i deras system.
    Lösning: skapa nytt konto, till ny e-post och migrera över gammalt konto till det nya.

    Slutsats: mig gör det inget då jag inte har en massa bokningar osv som riskeras, däremot irriterande att ha en annan e-post till just radisson. Tog dryga månaden och en hel hög samtal och mail för att lösa.
     
  6. jerixon

    jerixon Medlem

    By:
    Linköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Hade samma strul med detta. Förr gick det direkt men nu fick jag ringa kundservice (svenska nummret) och trycka på dem 2ggr för att de skulle kreditera det manuellt. Skulle även jag ha poängen till andra bokningar.

     
  7. EqDT

    EqDT Ny medlem

    Hoppas verkligen de får ordning på systemen i Radisson ASAP. Svårt och irriterande att följa med på alla fel :(
    Ibland får jag bara de 1000 poängen i sommarkampanj, ibland nätter, ibland inte, vissa gånger bara poäng för extra köpt frukost. Ett riktigt virrvarr :/
     
    jerixon synes godt om dette.
  8. Robert flysas

    Robert flysas Medlem

    By:
    Åre
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag blev tillslut uppringd från USA (Omaha) som äntligen kunde göra så jag fick tillbaka poängen. De hade ”fastnat”…. Fick dock kompensation i form av lite poäng eftersom det tog sån tid.
     
    EqDT synes godt om dette.
  9. EqDT

    EqDT Ny medlem

    Från medlemsservice Amerikanska programmet? :/
     
  10. Robert flysas

    Robert flysas Medlem

    By:
    Åre
    Land:
    Sverige Sverige
    Hej, Nej det var för det Europeiska (mm). En kontospecialist. Fick först ett OK från Radisson i Norden, sen ringde agenten upp efter att först mailat och frågat när det passar bäst att ringa. Hon tyckte själv det var märkligt och fick kreditera alla poäng manuellt.
     
    011430121, jerixon og EqDT synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!
×