Senaste nytt

Priority-bagage funkade på Arlanda idag!

Rebel

Medlem
Idag var alla väskorna på bandet när vi kom ner till bagage karusellerna. Kom ifrån dusseldorf så ingen passkontroll. Ok det vara bara 10 väskor totalt. Men ändå vad är det som händer. Nya/mer personal på arlanda??
 

danielhog

Medlem
Idag var alla väskorna på bandet när vi kom ner till bagage karusellerna. Kom ifrån dusseldorf så ingen passkontroll. Ok det vara bara 10 väskor totalt. Men ändå vad är det som händer. Nya/mer personal på arlanda??
Tillfällig tur, har inte fungerar någon av mina 6-7 flighter till ARN senaste månaden.
 

Rebel

Medlem
Tillfällig tur, har inte fungerar någon av mina 6-7 flighter till ARN senaste månaden.

Förmodligen tur, alla andra resor i november har jag också väntat och väntat.
Men jag försöker vara possetiv:)

Vi hade en super trevlig crew på sas planet upp.
Så imorgon blir nog en tung dag på jobbet:confused:
 

rsimon

Medlem
Reste Wien-Stockholm via Zürich häromdagen och i Wien checkades väskan in hela vägen inkl priotagg.

När väskan kom till Stockholm var den omtaggad i Zürich (ny bagagetagg utan de EU-gröna sidoränderna) och priotaggen borta. Väskan kom som nr 7-8 på bandet på Arlanda. Så kan det gå.
 

dino_81

Medlem
Nu ikväll fungerade det med priotaggat bagage, ankom med LOT och de första väskorna var priotaggat. Bagaget kom förövrigt ganska fort, precis när jag anlände bagagebandet!
 

Johan Gott

Medlem
Tack vare @Big Birger s inlägg ovan upptäckte jag denna gamla tråd.

Så jag kan berätta om senaste gången jag landade på Arlanda med incheckat bagage. Det var december 2019 efter en awardresa i LH first och business CPT-MUC-ARN. Våra 4 incheckade kollin med HON-taggar kom ut först på bandet och fröken Johan Gott utbrister:

-”Det händer ju aldrig!”

Nej, du anar inte vilket diskussionsämne detta är på nätforum älskling.
 
Toppen