Senaste nytt

Posta din välkomstgåva!

Hotell: Scandic Star, Sollentuna
Medlemsstatus: Red Level
Längd på vistelse: 4 nätter
Välkomstgåva: En liten påse med hallonbåtar.

c69d271b4410d0d123cd9874467b7fee.jpg


Jag kan inte låta bli att fundera på hur framtagandet av en sån välkomstgåva går till.
Vem kom på idén?

- Jag vet vad vi tar!! En liten påse Hallonbåtar! DET kommer gästerna bli glada för!!
- Jättebra idé! Men... var får vi tag i dessa? Det är ju inget vi har i vårt ordinarie sortiment. Ska vi inte bara ta något från vår kiosk?
- Ursäkta?? Nu tycker jag att du är lite vrång.
- Ja ja... Vi kör väl på hallonbåtarna då. Jag köper hallonbåtar, små plastpåsar, fixar etiketter och sätter mig och gör några hundra påsar. Blir bra.
 

PetersFan

Medlem
Hotell: Hotel 1926, Sliema, Malta.
Medlemsstatus: Ingen
Längd på vistelse: 3 nätter
Välkomstgåva: En flaska Merlot, välkomstkort samt en fruktskål

Andra gången på detta hotell. Vid förra tillfället betalade jag ca 1000kr/natten för ett väldigt enkelt rum utan några speciella bekvämligheter.
Den här gången tog jag en junior-suite och skillnaden är som natt och dag..
Det är förvisso lågsäsong, men till priset av 700kr/natten så är jag än så länge mycket nöjd. Kan hända att jag får korrigera mitt utlåtande när jag har provat frukostbuffén imorgon ;)

1926.jpg
 
Last edited:

micke99

Medlem
Hotell: Scandic Star, Sollentuna
Medlemsstatus: Red Level
Längd på vistelse: 4 nätter
Välkomstgåva: En liten påse med hallonbåtar.

c69d271b4410d0d123cd9874467b7fee.jpg


Jag kan inte låta bli att fundera på hur framtagandet av en sån välkomstgåva går till.
Vem kom på idén?

- Jag vet vad vi tar!! En liten påse Hallonbåtar! DET kommer gästerna bli glada för!!
- Jättebra idé! Men... var får vi tag i dessa? Det är ju inget vi har i vårt ordinarie sortiment. Ska vi inte bara ta något från vår kiosk?
- Ursäkta?? Nu tycker jag att du är lite vrång.
- Ja ja... Vi kör väl på hallonbåtarna då. Jag köper hallonbåtar, små plastpåsar, fixar etiketter och sätter mig och gör några hundra påsar. Blir bra.

Skrattretande... Jag bodde på sollentuna några vistelser i fjor då vi hade utbildning i mitt jobb. Är 3level fick inget mer än rest vouchern. Dessutom fyllde jag år en av dagarna o inget. Blev lite besviken för andra billigare scandic har uppmärksammat födelsedag o en liten gåva. Mwn sollentuna har alltid lyst men sin frånvaro med sådannt. Tråkigt. Men annars får jag säga att hotellet är bra. Deras efm fika bord vid konferans e sjukt fint..
 
Toppen