Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Tveket

Medlem
[GALLERY=] 20210820_182751.jpg [/GALLERY]

Radisson Blu Berlin
 

Kris

Medlem
Är renovering klar nu på hotellet?
Nope, långt ifrån. Det verkar som att de gjort om planerna gradvis under covid-bonanzan. Minns det som att "ursprungliga planen" när de började renovera ball room etc var att fokusera på reception, konferens och East wing lower levels. Men nu är de igång och renoverar lounge etc också, enligt dem jag snackade med igår. Lounge är oavsett stängd på "obestämd tid". Gissningen var slutet av året för öppning. Let's see...
 

Tveket

Medlem
Är renovering klar nu på hotellet?

De jobbar fortfarande på med lobbyn och takkupolen. Så receptionen ligger temporärt inne i restaurang Heat, ut mot Spree.:)

Vet inte hur det är med rummen, men på våning 5 som jag bor på är det nyrenoverat. Mitt första besök på detta hotell, positivt överraskad. :)
 

Tveket

Medlem
De jobbar fortfarande på med lobbyn och takkupolen. Så receptionen ligger temporärt inne i restaurang Heat, ut mot Spree.:)

Vet inte hur det är med rummen, men på våning 5 som jag bor på är det nyrenoverat. Mitt första besök på detta hotell, positivt överraskad. :)

Citerar mig själv då jag trodde @Ricci fråga gällde Radisson. Fast nu vet ni det också :)
 
Toppen