Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

thsred

Medlem
Spelar det egentligen någon roll? När de fixar till buggen så kommer ju andra att kunna buda högre och då kommer de ju troligen inte att välja ert bud.
 

SNIFF

Medlem
Drog ett bud ARN-TXL för 500p poäng ena resan och 55p andra resan :p Blir kul om det går igenom.
 

Vaniljvodka

Medlem
Försöker uppgradera OSL-EWR och EWR-ARN och det verkar vara en bugg här med. På ditvägen så kan jag lägga mellan 3800 och 6600 poäng. På hemresan ser det dock normalt ut, mellan 20.000 och 65.000 poäng. Men då jag är mest intresserad av att uppgradera med cash så undrar jag om det blivit en bugg här med. Jag har biljett i VIP Plus och Plusgrade vill ha minst 3800 SEK och upp till 6600 SEK. När jag uppgraderade VIP Plus till LAX för en dryg månad sen så var det lägsta budet man kunde lägga på 2000 SEK. Har det blivit dyrare eller är detta nån bugg också? Eller är det bara EWR som är en dyrare destination att uppgradera?
 

Agö

Medlem
Försöker uppgradera OSL-EWR och EWR-ARN och det verkar vara en bugg här med. På ditvägen så kan jag lägga mellan 3800 och 6600 poäng. På hemresan ser det dock normalt ut, mellan 20.000 och 65.000 poäng. Men då jag är mest intresserad av att uppgradera med cash så undrar jag om det blivit en bugg här med. Jag har biljett i VIP Plus och Plusgrade vill ha minst 3800 SEK och upp till 6600 SEK. När jag uppgraderade VIP Plus till LAX för en dryg månad sen så var det lägsta budet man kunde lägga på 2000 SEK. Har det blivit dyrare eller är detta nån bugg också? Eller är det bara EWR som är en dyrare destination att uppgradera?
Rimligtvis borde det finnas variation i pris. Optiontown var ju som bekant dyrare ibland. Tror att det högsta jag då såg var 950 EUR från Go till Business medan det andra gånger gick på 400 EUR. Sannolikt bygger PlusGrade också på detta.
 

Abbs

Medlem
Försöker uppgradera OSL-EWR och EWR-ARN och det verkar vara en bugg här med. På ditvägen så kan jag lägga mellan 3800 och 6600 poäng. På hemresan ser det dock normalt ut, mellan 20.000 och 65.000 poäng. Men då jag är mest intresserad av att uppgradera med cash så undrar jag om det blivit en bugg här med. Jag har biljett i VIP Plus och Plusgrade vill ha minst 3800 SEK och upp till 6600 SEK. När jag uppgraderade VIP Plus till LAX för en dryg månad sen så var det lägsta budet man kunde lägga på 2000 SEK. Har det blivit dyrare eller är detta nån bugg också? Eller är det bara EWR som är en dyrare destination att uppgradera?
Är nog en bug då jag fick Go->Business för 3500kr nyligen på EWR-ARN.
 
Toppen