Senaste nytt

Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa

Kanske lite off topic (även om Sverige ju är inom Europa) kan jag konstatera att SAS lager av Ostrullar verkar uppätet och nu finns det mer spännande varianter. Den här var delicious!
 

Attachments

  • 25273D46-8256-444F-B06D-59421E93037B.jpeg
    25273D46-8256-444F-B06D-59421E93037B.jpeg
    103 KB · Visningar: 361

Asverde

Medlem
Dagens flyg till Las Palmas med räksallad. Riktigt trevlig i mitt tycke, och ett klart uppsving från senast jag flög plus då det serverades grönsallad med fröer i en box. Inget tjafs om antalet drycker heller, och nya Mikkellern smakar bra. Så skapar man nöjda kunder!

20211108_102613.jpg
 

Tveket

Medlem
Dagens flyg till Las Palmas med räksallad. Riktigt trevlig i mitt tycke, och ett klart uppsving från senast jag flög plus då det serverades grönsallad med fröer i en box. Inget tjafs om antalet drycker heller, och nya Mikkellern smakar bra. Så skapar man nöjda kunder!

Visa bifogad bild 123114

Jag kan tyvärr inte låta bli att ge min syn på rätten. Jag vet inte om jag är extra kräsen, men har testat denna räkrätt och två andra varianter av SAS nya utbud av "rätter". Jag vet iaf att jag ätit det sista av sas mat i plus. Det är i min värld så fruktqnsvärt dåligt, så dåligt att jag hellre svälter.
Smaken är ju som bekant...

..men jag fattar faan inte hur någon kan tycka något av det som serveras i Plus just nu är "gott"....är det för att ni sitter på ett flygplan som gör att ribban hamnar så lågt?

Jag hoppas inte ni tycker jag är mat-eletistisk, jag beskriver bara min upplevelse. Jag tror en del i det för mig är att maten jag fått varit kall/fryst....men även den varit rätt tempererad så hade jag inte betraktat den som god...om ens som ätbar
 
Toppen