Hej på er alla
Jag har en resa till Manchester 24-26 april. Nu som Premier League tidigast fortsätter i maj måste jag tyvärr omboka denna resa.
På Lufthansas hemsida står följande:
Please note: Rebookings can be done through our Service Center or your travel agent. You do not have to contact us before your original flight date – your ticket will keep its validity even past the original flight date. You will be able to rebook it any time until 31 August 2020. Due to the very high call volume in our Service Center, we currently ask you only to contact us if you are travelling within the next 72hours.
Jag vill inte ringa dom nu då det är över en månad till min resa och jag förstår att dom har extrema mängder som ringer inn just nu.
Men betyder det som jag markerad i rött att jag inte ens behöver ringa? Jag kan bara va hemma den helgen så är min bokning typ "giltig" även efter jag faktisk skulle flugit? NO-SHOW alltså?
Kan tillägga att det är bokad i ECO light.
Tidligare i veckan behövde man hitta det nya datumet innan 1 juni. Nu står följande:
If you hold a ticket for a cancelled or an existing Lufthansa Group flight, you can keep the ticket without having to commit to a new flight date right away. Existing bookings will initially be cancelled, but the ticket and ticket value will remain unchanged and can be extended to a new departure date up to and including 31 December 2020. You can also rebook to another destination. The new flight must be booked until 31 August 2020.
Så nu har jag fram till 31 augusti på mig att hitta nya datum, om jag förstår det rätt.
Tackar för svar!
Jag har en resa till Manchester 24-26 april. Nu som Premier League tidigast fortsätter i maj måste jag tyvärr omboka denna resa.
På Lufthansas hemsida står följande:
Please note: Rebookings can be done through our Service Center or your travel agent. You do not have to contact us before your original flight date – your ticket will keep its validity even past the original flight date. You will be able to rebook it any time until 31 August 2020. Due to the very high call volume in our Service Center, we currently ask you only to contact us if you are travelling within the next 72hours.
Jag vill inte ringa dom nu då det är över en månad till min resa och jag förstår att dom har extrema mängder som ringer inn just nu.
Men betyder det som jag markerad i rött att jag inte ens behöver ringa? Jag kan bara va hemma den helgen så är min bokning typ "giltig" även efter jag faktisk skulle flugit? NO-SHOW alltså?
Kan tillägga att det är bokad i ECO light.
Tidligare i veckan behövde man hitta det nya datumet innan 1 juni. Nu står följande:
If you hold a ticket for a cancelled or an existing Lufthansa Group flight, you can keep the ticket without having to commit to a new flight date right away. Existing bookings will initially be cancelled, but the ticket and ticket value will remain unchanged and can be extended to a new departure date up to and including 31 December 2020. You can also rebook to another destination. The new flight must be booked until 31 August 2020.
Så nu har jag fram till 31 augusti på mig att hitta nya datum, om jag förstår det rätt.
Tackar för svar!