Om/avbokning på SAS hemsida

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af Nomad, 15 August 2021.

  1. Karlssonskan

    Karlssonskan Medlem

    By:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ringde idag och frågade ang återbetalningen. Nu fick jag sätta på mig struthatten och skämmas lite, jag har ju bytt kort sedan dess!:confused: Men han berättade att utbetalningen var gjord dagen efter.
     
  2. kneckenbauer

    kneckenbauer Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har en resa ToR resa ARN-CDG i SAS Plus Pro som jag vill avboka.
    Enda alternativet på hemsidan är "Ansök om återbetalning".
    Ska man välja det eller är det bättre att ringa och "avboka" när man vill ha pengarna tillbaka?
     
  3. 011430121

    011430121 Medlem

    By:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Gör det på ansök om återbetalning så kommer pengarna, förutsatt att biljetten är möjlig att avboka med återbetalning.
     
    Sir Lemon synes godt om dette.
  4. Homer

    Homer Medlem

    Nu har de själva insett at det är ett problem

    Unfortunately, due to a temporary issue it's not possible to rebook your booking online.
    Please try again later. If urgent contact SAS Sales and Support for help.
     
    Sir Lemon synes godt om dette.
  5. Hachans

    Hachans Medlem

    De har tagit bort felmeddelandet men det fungerar fortfarande inte - nu kommer man till en blå sida som säger att man ska uppdatera telefonnumret - vad det nu har med saken att göra. Chatt på Facebook och webben vägrar hjälpa till och hänvisar pga säkerhetsskäl till telefon.

    Samtidigt med en bokning som Air France funkade upp: Allt sköts snabbt och lätt via Facebookchatten. Inga "säkerhetsproblem" där inte.

    Jaja, avbokningsknappen verkar fungera fortfarande på SAS, så blir att flytta bokningen från SAS till KLM.
     
    Sir Lemon og gastronaut synes godt om dette.
  6. Ombokningen funkade för mig på en SAS longhaul igår.
     
    Hachans og Sir Lemon synes godt om dette.
  7. J1981

    J1981 Medlem

    By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ska det finnas en knapp som heter avboka? Jag har Ändra bokning och Ansök om återbetalning som val.
     
  8. ekf

    ekf Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    "Ansök om återbetalning" är den nya avboka-knappen
     
    J1981 synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!
×