Senaste nytt

Nya Dream deals med Club Carlson

Olle K

Medlem
Fick precis ett mail om kommande dream deals erbjudanden hos Club Carlson. Släpps i morgon till medlemmar. Ska gälla för 500 hotell runt om i världen. Så håll koll på er email.

Datum som det gäller: Gäller endast för nya bokningar som görs mellan den 13 februari och den 25 februari 2018 (inte för befintliga bokningar) för vistelser som fullbordas från den 28 februari 2018 till och med den 30 juni 2018 .

Club Carlson-medlemmar får 30 % rabatt+tjäna 2 500 bonuspoäng.
 

Brandten

Medlem
Här är det
32de0714bdd27bc5df4a53bb24ef2066.jpg
 
Brukar det alltid vara "betala direkt - inga avbokningar" på liknande kampanjer?

Överväger att jobba ihop ett CCC och funderar på att boka upp ett gäng stays nu, men det är lite surt att allt måste degas direkt.
 

Elias

Medlem
Koden funkar, men ger bara ca 15%
Jo jag vet att den fungerar med tanke på att jag givetvis provade innan jag postade.
Som alltid vid deras dreamdeals så varierar den exakta rabatten från hotell till hotell. Samt tillgängligheten med. Min tanke med att dela med mig att av koden nu i förskott var att någon kan få nytta av den:)
Vad har du för tanke med och bli CCC?
 
Last edited:
Jo jag vet att den fungerar med tanke på att jag givetvis provade innan jag postade.
Som alltid vid deras dreamdeals så varierar den exakta rabatten från hotell till hotell. Samt tillgängligheten med. Min tanke med att dela med mig att dela med mig av koden nu i förskott var att någon kan få nytta av den:)
Vad har du för tanke med och bli CCC?

Så länge det inte står "upp till 30% off" så tror iaf. jag att det är just 30% och inget annat.
Jag får väl lära mig imorgon att det var en befängd tanke...

Edit:
Glömde...
Club Carlson verkar vara det bästa alternativet för mig när det gäller att samla poäng på jobbnätterna, för att sedan kunna nyttja dessa vid privata utlandsresor.
Och det är ju aldrig fel att ha högsta status i en hotellkedja.
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Njaaa...
Ej bokningsbar rate använder jag inte när det gäller jobb och sådant oavsett.
Privat bor jag mest på Hilton om möjligt men börjar smyga in lite andra kedjor även där!
 
Toppen