Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

johhenrik

Medlem
Varför inte på tillbaka vägen? Jag ska boka biljett till Abu Dhabi, eller har rättare sagt sett att biljetterna är billigare i Business till Dubai för att därifrån åka hyrbil. Såg att det är first åt bägge hållen men vad skiljer hemresan från ditresan isåfall?
Man får inte tillgång till Firstloungen i Doha när man kommer in i First från Dubai men flyger business därifrån. Så därför business dit för att få prova Al Safwa och sen eko hem. Billigaste sättet att testa Al Safwa helt enkelt.
 

Voyageur

Medlem
Underbar timing! Sitter och drömmer mig bort till en bergsklättring på Borneo i vinter kombinerat med lite strandhäng i Thailand. Nu hoppas vi på riktigt schyssta priser österut i business. Om man skall tro på "biggest promotion" så borde detta vara riktigt bra :)

Sydney och Australien generellt skulle inte heller vara fy skam!!!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
När jag kollar ExpertFlyer, tror jag att det är Qatar Airways 2 för 1 (eller companion fare) kampanj med försäljning fram till 2016-SEP-05.

Det finns en companion fare som kräver minst 2 personer reser tillsammans och en companion fare som kräver minst 7 personer reser tillsammans.
Priserna skiljer inte markant mellan de priserna dock. Ungefär 200-500 SEK per person beroende på destinationen.


Kod:
ACCOMPANIED TRAVEL

   MUST BE ACCOMPANIED ON ALL SECTORS BY AT LEAST 1
   PASSENGER. NO MORE THAN 1 ACCOMPANIED PASSENGER
   PERMITTED.
Kod:
ACCOMPANIED TRAVEL

   MUST BE ACCOMPANIED ON ALL SECTORS BY AT LEAST 6
   PASSENGERS. NO MORE THAN 8 ACCOMPANIED PASSENGERS
   PERMITTED.
 

Homer

Medlem
När det faller under 7000 kr strecket ska jag omedelbart boka en onödig resa till Dubai för att testa Al Safwa loungen
det här är det billigaste jag sett hittils [Business class] Stockholm - Dubai 7945 SEK Qatar Airways |


Tja :D


Qatar.jpg
 
Toppen