Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

Johanna

Medlem
Jag ska inte heller boka några resor men man vet aldrig. Ska bli spännande och se vad dom kommer att erbjuda. Jag har just nu bara 7 resor bokade.
 

Arnel

Medlem
Jopp, men inte på tillbakavägen.

Varför inte på tillbaka vägen? Jag ska boka biljett till Abu Dhabi, eller har rättare sagt sett att biljetterna är billigare i Business till Dubai för att därifrån åka hyrbil. Såg att det är first åt bägge hållen men vad skiljer hemresan från ditresan isåfall?
 

Dr. Miles

Expert
Varför inte på tillbaka vägen? Jag ska boka biljett till Abu Dhabi, eller har rättare sagt sett att biljetterna är billigare i Business till Dubai för att därifrån åka hyrbil. Såg att det är first åt bägge hållen men vad skiljer hemresan från ditresan isåfall?
@Homer skrev så här i andra tråden. (en citat från FlyerTalk)
if you come in on a flight that is longer than 5 hours in duration - which does not include regional F then - you can enter the lounge when continuing in J. Nothing to do with how long your layover time is.

So, the only instances in which a pax that arrives in F and continues in J will be allowed into the F lounge is when arriving from LHR, CDG or BKK and continuing somewhere else in J.

QR Al Safwa First Class Lounge - Page 22 - FlyerTalk Forums

Qatar Airways nya förstaklasslounge i Doha öppnar i slutet av april | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen