Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

Sofia

Medlem
Som långvarig QR-resenär kan jag bara hålla med, det ÄR inte lika hög standard som för några år sedan och tyvärr vande man sig vid det. Hur som helst är det hästlängder bättre än andra longhaul C jag provat, både i hård- och mjukvara. Problemet ligger väl i att de vant sina C pax med F service (nästan iaf), och det är ju svårt att hålla i längden. Dock verkar det ju ha fungerat eftersom vu vi nu faktiskt är ett anta pax bara här på Bc som skarpt gillar QR C och kommer att hålla oss här tills bättre alternativ på "våra" sträckor dyker upp.
 

ACervin

Medlem
Qatar verkar köra lite promotion till Adelaide fortfarande ca 21 000 DKK (787 och 350 så det blir modernt åka i alla fall) medan priserna till Sydney hamnar på 27 000 danska vilket är ungefär vad man betalar med Singapore Airlines. Men det är ju inte som rean i januari 14 000 SEK ToR. Vänder man på steken och börjar i Australien kostar samma biljett SYD-CPH ToR 6907 AUD vilket är ca 43 500 SEK. Tala om olika marknader.
 

henrik l

Medlem
Ja, QR C har blivit charter... (för att låta dryg). Men, då jag flyger business för stolens skull kommer jag fortsätta flyga QR när priserna är rätt, även om Champagnen tar slut efter två glas osv. :)

Och inte att förglömma 560 TP för ett ok pris, om man måste anstränga sig lite för att förnya sitt guld hos BA:D
 

DanielKif

Medlem
Homer, var ifrån kommer ryktet?..
Kommer i nyhetsbrev till affiliates. Fick detta i veckan:


Dear Affiliates,

Qatar Airways Travel Festival: the biggest promotion is back!
Starting on 29th August, 2016 (local times), customers will get a chance to choose from a wide array of irresistible flight deals and packages to more than 150 destinations when booked online on Qatar Airways
 
Toppen