Senaste nytt

Ny kampanj: dubbla poäng med SAS Mastercard 25-27/9-2020

Renato

Medlem
Oroa dig inte!

Det kommer säkert ett antal ”Ringare” som kommer ringa in till Kundtjänst för att ”BEKRÄFTA” och som spräcker hela upplägget. Samt gärna ha såväl hängslen som livrem för sin hela femhundring som de nu tänkt spendera... Samt, förstås, de obligatoriska 500 frågorna kring ”hur-fungerar-detta - snälla-mata-mig-personligen-för-jag-orkar-inte-läsa-på-i-gamla-trådar” - UPPLYFTANDE!!!

Ungefär som på zoo - när djuren matas. Jag ser redan fram emot det här...


Epic, du gjorde min kväll :)
 
  • Gilla
Reactions: hco

Kefir

Ny medlem
upload_2020-9-8_15-20-50.png

Nu är det kampanj igen och gäller fram till 18:e september.

Samma kampanjlänk som tidigare: Standalone New Mastercard
 

Firetee

Medlem
Jag fick mailet med dubbla poäng-kampanjen för det vanliga icke-premium kortet men hade då redan skaffat Premium-kortet 1,5 vecka tidigare. Har ringt både SAS och SEB utan att få något 100% konkret svar på om denna kampanj nu gäller mitt nya kort (det gamla kortet gäller inte längre heller). Nån som råkat ut för samma vid tidigare kampanjer?
 
Har helt missat denna kampanj köpte garderober för 47000 förra helgen kunde lätt väntat till denna helg. Jag har inte fått något mail trots att Jag har allt i klickat vad gäller mailadress att jag vill ha erbjudanden etc. Hur säkerställer jag att jag får dessa erbjudanden framöver? Tack för svar.
 

ante_77

Medlem
Har helt missat denna kampanj köpte garderober för 47000 förra helgen kunde lätt väntat till denna helg. Jag har inte fått något mail trots att Jag har allt i klickat vad gäller mailadress att jag vill ha erbjudanden etc. Hur säkerställer jag att jag får dessa erbjudanden framöver? Tack för svar.

Du får bli mer aktiv på BC. Enklaste lösningen
 

Renato

Medlem
Har helt missat denna kampanj köpte garderober för 47000 förra helgen kunde lätt väntat till denna helg. Jag har inte fått något mail trots att Jag har allt i klickat vad gäller mailadress att jag vill ha erbjudanden etc. Hur säkerställer jag att jag får dessa erbjudanden framöver? Tack för svar.

Jag hamnade där också men jag fick reda på att jag hade inte bockat i, för att få marknadsföring mejl osv. Så dubbel kolla där. Sen ringde jag in dom la in mig manuellt, jag ringde en gång till för att säkerställa det sen frågade jag personen om dom godkänner att jag spelar in samtalet. Då har du bevis också :)
 

Renato

Medlem
Satt och tänkte om det verkligen kan vara så, eller är det bara för sent för mig och jag borde gå och sova.

Till helgen är det sas mc kampanj, dubbla poäng.
Om jag handlar hos ett företag som finns på sas online shopping, låt oss ta cdon, dom har 50 poäng för 100 kr. Sen betalar jag med sas mc premium där är det 15 poäng per 100 kr, nu när det är kampanj, x2 då blir det 30 poäng.
30 + 50 = 80 kr / per 100 kr, spend.

Stämmer detta eller är jag ute och cyklar?

Har inte hittat villkor som säger att förmånerna får inte blandas?
 

Tonton

Medlem
Satt och tänkte om det verkligen kan vara så, eller är det bara för sent för mig och jag borde gå och sova.

Till helgen är det sas mc kampanj, dubbla poäng.
Om jag handlar hos ett företag som finns på sas online shopping, låt oss ta cdon, dom har 50 poäng för 100 kr. Sen betalar jag med sas mc premium där är det 15 poäng per 100 kr, nu när det är kampanj, x2 då blir det 30 poäng.
30 + 50 = 80 kr / per 100 kr, spend.

Stämmer detta eller är jag ute och cyklar?

Har inte hittat villkor som säger att förmånerna får inte blandas?

Exakt så är det - med den rättelsen att det är 80p/100kr, inte 80kr/100kr ;)
 
Toppen