Senaste nytt

Ny kampanj: Accelerate 2016

Nu har jag bara en natt kvar som ska registreras i kampanjen så är det hela i hamn.
De har ju iaf uppdaterat 2 gånger nu.

Bra jobbat.
Jag har 6 nätter i två länder (ej Tyskland eller Thailand) bokade med appen och minst en natt på cash+points kvar för att var klar.
Men den gäller ju i 71 dagar till så det är inga problem
 

jumbooze

Medlem
Jag hade lite lättare ;) 5 nätter, vara en weekend (2n) en natt med poängpaket (1k) och två bokade stays i appen och stay once, det gick att sy ihop på fyra vistelser varav weekend var med amb bogo ;) nästa blir nog hårigare då jag fått två lätta på raken.
 

johhenrik

Medlem
Jag har 19 nätter och två länder kvar vad jag kan komma på. Så kommer dröja en stund till för min del. :) Har även en bokning via appen kvar, men jag gör alla bokningar via appen, så den blir klar vid nästa resa.
 

DrKlas

Medlem
Idag rasslade det till på mitt poängkonto! 6 av 6 utmaningar avklarade vilket gav 61 000 poäng. Totalt 7 nätters boende, 6 nätter hade varit optimalt. Utöver Accelerate-poängen har det också blivit lite poäng genom några andra kampanjer "New stay bonus", "Kickstart 2016" och "Welcome back bonus". Totalt 73 737 poäng varav 66 000 kampanjpoäng.
 

FFlash

Medlem
det också blivit lite poäng genom några andra kampanjer "New stay bonus", "Kickstart 2016" och "Welcome back bonus". .

IHG is back med dessa stackable promos men frågan är om man vågar anmäla sig på de koder som finns att söka på nätet. Jag skulle inte vilja ha min account synad just nu. Eller fick du dessa som targeted?
 
Toppen